Na ką, kai turėjau laiko, pradėjau žaisti su mašinos salonu:
, kol nepasižiūrėjau į bendrą modelio poligonų skaičių:
2,4M. Suėmė negera nuojauta dėl mano PC galimybių - kilo įtarimas, jog 4GB RAM neužteks.
Neklydau - bandant paleisti Cycles renderį (su baziniais nustatymais), po tam tikros pauzės, atsirasdavo "maloni" akiai lentelė su raginimu siųsti klaidos ataskaitą
. Panašiai nutiko ir bandant užkurti YafaRay. Šiaip ne taip, ožiuodamasis, pasileido tik BI. Nusprendžiau prie jo ir pasilikti, nes manau, jog pasistengus kažką turėtų pavykti išgauti ir iš šio senuko. Tiesa, pabandžius į sceną įkelti šiek tiek normalesnės raiškos HDRI aplinką, "nulūždavo" ir BI.
Taigi, kad tai daugiau nepasikartotų, nutariau atsisakyti salono. Juolab pastaruoju metu įvairiuose filmuose ar nuotraukose, atkreipiau dėmesį į, kai kur tenais užfiksuotus, automobilius su smarkiai aplinką atspindinčiais stiklais, dėl ko nesimatydavo jų salono. Tą pabandysiu išgauti ir aš. Be to visuose modelio objektuose atlikau reviziją, kur daugelyje iš jų, per daug nepakenkdamas išvaizdai, sumažinau Sbdivision Surface glotninimo lygį - viso šito pasekoje, maždaug per pusę, sumažinau poligonų skaičių.
Tai atlikus pavyko padaryti pirmą, kol kas gipsinį, renderį:
Šviesos šaltinių nenaudojau - nustačiau, kad juo būtų pati HDRI aplinka.
Pasiūlymai, pastebėjimai, patarimai ir kritika visada laukiami
.