Na ne visai supratot, aš modeliavau ne tam, kad importuočiau į Sketchupa, atvirkščiai aš pasidariau miesto maketą Sketchupe, pagal išmatavimus, o vėliau importavau į Blenderį ir jame modeliuoju bei tekstūruoju toliau. Tuo tarpu, galutinį produktą norėčiau kelti į 3DMax'ą, kad galėčiau viską sukišt į žaidimą, nes būtent jis turi man reikalingus įskiepius... Dėl to man nereikia nei kameros nei šviesos, nes aš nesiruošiu jo tiesiog renderinti. Tačiau bėda yra tame, kad exportuojant man dingsta, kaip jau anksčiau minėjau, tiek tinklas tiek tekstūros... Vat čia aš ir galvoju, kad kažko nežinau, ar kokių varneliu nesu sudėjęs. Pvz, kad matyčiau alfa kanlo iškirpimus aš tektūruodamas naudoju tik tekstūras (Defoult scenoje), jei palieku material - tuomet alfos nerodo (čia greičiausiai mano kažkur klaida). Gal man reikia viska daryti per Cycles (nors nekertu kuo čia jos skiriasi...) O gal turiu visus poligonus paversti trikampiais, nors tiesą sakant bandžiau bet niekas nepasikeite. Į 3ds man pavyko normaliai exportuoti nedideli cementini bloką, tačiau tą patį pakartoti su keliu iš projekto - jau ne...