Labas, ir sveikas prisijungęs!
Su matmenim yra šiokie tokie niuansai. Objektas blenderyje, savaime suprantama, turi formą. Ta forma apibrėžta viršūnėm, kraštinėm ir paviršiais (vertex, edge, face), taip pat jų konfigūracija, kaip kraštinių ilgiai, viršūnių padėtis koordinačių sistemoje, ir t.t. Kai tu redaguoji objektą "Edit mode", tu keiti patį objektą. Kai tu keiti matmenis "Object mode", realiai tu tik nurodai kaip tas objektas bus atvaizduotas. Pvz. jei turi kubą 1x1x1 ir pakeiti "Object mode" matmenis į 1x2x3, jį renderins kaip stačiakampį gretasienį, bet objekto parametruose kraštinių ilgiai bus 1x1x1. Tiesiog iš scenos perspektyvos bus pritaikomi "Object mode" parametrai kaip koeficientai (pastebėk, kad keičiasi ir "scale" parametras) . Juos visada galima grąžinti į pradinę padėtį su kombinacija "
Alt+S" arba komanda "Reset scale".
Trumpai tariant - mano rekomendacija redaguoti objektą "Edit mode", o "Object mode" dydį laikyti toks, koks yra, scale=1. Nebent nori turėti daug objektų, kurie iš formos yra tokie patys, bet proporcija/dydis yra skirtingi.
Dėl sketchup'o, dėja, negaliu niekuo padėt, čia jau reikia žiūrėti į importavimo įskiepio parametrus. Turėtų kažkur "scale" nusirodyti.
P.S. Jei supranti angliškai (o jei ne, tai laikas mokytis jau!
šita pamoka gali praversti:
http://vimeo.com/12839308