Sveiki,
net keletas forumo lankytojų yra klausę, kaip į Text tipo objektą irašyti ne ASCII koduotės simbolius. Pvz, lietuviškas raides, specialius matematinius simbolius ir t.t. 2.49 blenderio versija turėjo dedikuotą panelę įvesti specialiems simboliams. Dėja, į vėlesnes versijas ši galimybė nebuvo perkelta.
Kadangi naujasis blenderis yra lengvai plečiamas python skriptų pagalba, o aš jau anksčiau truputį susidūręs su šia kalba - nusprendžiau palengvinti gyvenimą tekstus rašantiems 3D programoje. Rezultatas - mažytis įskiepis su nauju operatoriumi, leidžiančiu įvesti specialų simbolį pagal jo kodą. Paprasta ir gan grubu, bet kai reikia įvesti tik kelis simbolius - to turėtų pakakti.
Naudojimo instrukcija:
- Parsisiųsti įskiepio failą: unicode_helper.py (Save link as)
- Nukopijuoti jį į blenderio (versija)/scripts/addons katalogą
- Startuoti Blenderį, File->User Preferences lange, Add-Ons skiltyje, prie "Object" surasti "Unicode Helper" ir jį įjungti
- Sukurti Text objektą, ir pakeist šriftą į palaikantį unicode simbolius. Vidinis Bfont šriftas netinka!
- Kai teksto objektas aktyvus (pažymėtas) paspausti tarpo klavišą ir surinkti "Append Special Character". Įvykdyti rastą operatorių
- "Tools" meniu, kairėje, įjungti apačioje esančią operatoriaus parametrų panelę, jei nėra įjungrta
- Keisti simbolio kodą, žiūrėti kas darosi su Text objektu
- Spausti "Append another" jei reikia dar vieno simbolio
Pastaba: simbolių kodai šiame operatoriuje yra dešimtainėje skaičiavimo sistemoje. Tuo tarpu unicode lentelė yra sužymėta šešioliktainiais kodais. Konvertavimo palengvinimui yra "HEX" reikšmė žemiau, sauganti šešioliktainį kodą.
Svetainėje
http://unicodinator.com lengvai surasite reikiamą simbolį.
Įskiepis tik 0.0.2 versijos, tad pastabos ir pasiūlymai labai laukiami.