Šį darbą pradėjau labai seniai. Tiesiog patiko pačio vabzdžio išvaizda, elgesys, ir kaip paaiškėjo vėliau - modeliuojant labai daug apie subjektą sužinai, jei darai tai pakankamai nuodugniai. WIP'ą buvau įdėjęs ir į cgtalk.lt, bet per migraciją tekstas dingo, nes buvo parašytas lietuviškai. Taigi, pradėkime nuo pradžių.
Pirma fazė buvo grubus subsurface paremtas modelis pagal brėžinius. Jis buvo labai grubus ir galva sumodeliuota "kaip man atrodė". Realiai net nepanašu į širšę. Iliustracija:
Po šio wip'o parodymo liaudžiai gavau nemažai kritikos - ir dar per mažai, turint omenyje, koks niekam tikęs reikalas tai buvo. Pagrindinė kritika krito labai mažam modelio detalumui, ir galvai. Taip, su subsurf norėjau išlaužti pilnvertį modelį, kuris išjungus modifikatorių būtų grynaveislis low-poly. Negera idėja. Bet galva man vistiek dar labiau nepatiko. Todėl susiradau labai detalių, portretinių širšės nuotraukų ir ėmiausi permodeliuoti galvą. Pridėjau likusias dvi poras kojų, ir paklijavau sparnelius.
Darbo nepostinau niekur, bet parodžius kolegai spėjimas pasitvirtino: galva ir kojos jau daugmaž normaliai, sparnai labai pliki ir nedetalūs. Geriau pažiūrėjus kūnas irgi labai jau į abstraktą neša. Ėmiausi permodeliuoti uodegą. Užtruko
Tuo pačiu perdariau kūną, negailestingai išmečiau sparnus. Iš pradinio modelio liko tik priekinės kojos
Šiuo metu nepatenkintas kojų sujungimais su kūnu, bet nuotraukų ta tema dar neturiu. Ūsai taip pat prašosi perdarymo.
Sparnus baiginėju galvodamas ar nebuvo mazochizmas pakelti juos iki tokio lygio, kokį turiu dabar. Po to reikės juos įmontuoti taip, kad tiktų riginimui. Iš to, kiek truko (ir dar tesiasi) modeliavimo stadija galiu drąsiai sakyti, kad neteks dalyvauti jokiame speed modeling konkurse
Bet šis darbas dar nenusibodo, ir tikiuosi jį privesti tvarkingai iki galo.. dar šiemet