Yra tiek daug commercial programų, su kuriomis buvo gaminami didieji filmai. Kodėl nesiimat šių? Kodėl renkates kažkokią nemokamą programą, o ne softimage ar 3Ds max ar maya?
Mano atsakymas:
Blenderis yra programa, kuri turi, ar gaus, viską, ko tik aš užsinoriu, kad 3D programa turėtų.
Ironiška, kad tokie monstrai kaip Softimage neturi unwrappinimo, on-model tekstūrų piešimo, skulptinimo, o priėjimas prie real-time shaders yra sudėtingas ir t.t..
Mane veža, kad galiu realiu laiku matyti normal mapus ir šešėlius ant savo modelių naudojant blender. (Laukiu kada tai gražins į blender 2.5)
Mane veža, kad aš galiu piešti Edges be pačių poligonų, nes piešti viską iškart poligonais man nepatogu.
Mane veža, kad yra tiek daug hot-keys ir man nereikia ieškotis po visokius meniu.
Mane veža, kad yra bezdžionės modelis.
Mane veža, kad viskas vienoje vietoje, dabar kadangi tobulinamas sculptinimas ir piešimas, tai abejoju ar kada man dar prireiks zbrush
Mane veža, kad interfacas (2.5) toks itin patogus ir pilnai kustomizuojamas, tiek langų išdėstimu, tiek dizainų... net multi langus galima atsidaryt...
mane veža, kad programa nemokama.
Mane veža, kad neužilgo jai pasirodis gerai integruoti V-Ray, Indigo, Luxrender, Yafaray, freestile.
Laukiu nesulaukiu blender 2.5 . Tai bus pati nuostabiausia 3D programa įvairiam darbui su 3D.
Vieninteliai minusai (atskaičiavus tai, kas bus ištaisyta pabaigtame blender 2.5):
Man patiko, kad Softimage viskas yra nodebased. Blenderis irgi toks galėtų būt....
(sedėjau 10 minučių ir daugiau minusų nesugalvojau)