Please login or register. 2024-04-20, 03:31:28

Author Topic: masinos modeliavimas  (Read 17959 times)

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: masinos modeliavimas
« Reply #15 on: 2010-07-04, 12:37:52 »
kas tos normales?
Normalės - tai vektoriai, nurodantys į kurią pusę žiūri poligonas.
Jei Tavo mašina važiuoja tunelio viduje, tai reikia apsukti normales. Pažymi tunelį (jis turi būti Mesh o ne Curve), Tab, du kartus A(kad viskas pasižymėtų), tada Ctrl+N ir pasirodžiusioje lentelėje paspausti užrašą arba tiesiog paspausti Enter. Bet mano asmeninis patarimas būtų dar pasimokinti Blender subtilybes, kaip juo dirbti ir panašiai, nes dabar man susidaro toks vaizdas kad jį pradėjai visai nesenai naudoti.

jei as visas problemas isspresciau, tiktai gera geima sukurciau
Tikrai ne. :) Net jei ir išspręsi visas problemas, gero žaidimo tikrai nesukursi, ypač dirbdamas vienas. O visų problemų nepavyks išspręsti, nes:
  • Tam reikia modeliavimo žinių;
  • Tam reikia tekstūravimo žinių;
  • Tam reikia mokėti Python programavimo kalbą(jei žaidimas bus kuriamas su Blender);
  • Tam reikia išmanyti Blender Game Engine veikimo principus, ką jis gali o ko ne;
  • Tam reikia žinoti apie animaciją jei jos žada būti žaidime;
  • ... ir dar daug kitų niuansų, kuriuos reikia žinoti.

Nesakau kad nesukursi žaidimo, bet patikėk manim, žaidimo kūrimas nėra toks lengvas, kaip atrodo :) Ilgesnį laiką pabandęs kurti žaidimą pats tai suprasi :)
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

indinas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 12
Re: masinos modeliavimas
« Reply #16 on: 2010-07-04, 13:51:53 »
tikrai taip reikia dar daug man mokintis, bet as blenderiu naudojusi jau gana ilgai (kokius 2metus, bet ne kiekviena diena :D ) :D
as jau kokius kelis menesius pradejas mokintis c++ kalba, ji tiktu zaidimams kurti man rodos :D

indinas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 12
Re: masinos modeliavimas
« Reply #17 on: 2010-07-06, 15:03:52 »
patarkite kaip man exportuoti masina iskarto su visom dalimis, kad jos nesusijunktu i viena objekta ir kaip padaryti, kad kamera ne labai jautri butu(padarau, kad kamera masina sekiotu, masina kyla i kalna, kamera kaskur nuvazuoje kitur, ir panasiai)
« Last Edit: 2010-07-06, 15:27:14 by indinas »

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: masinos modeliavimas
« Reply #18 on: 2010-07-06, 19:03:38 »
Dėl kameros nežinau, o dėl eksportavimo, tai čia žiūrint kur naudosi.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

indinas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 12
Re: masinos modeliavimas
« Reply #19 on: 2010-07-07, 13:38:00 »
as tai pagrinde naudociau filmu arba zaidimu kurimui

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: masinos modeliavimas
« Reply #20 on: 2010-07-07, 16:31:55 »
Filmam nebūtina eksportuoti, galima su pačiu blenderiu filmus kurt. O šeip reiktų išsiaiškint kaip veikia paketas(su kuriuo žadi dirbti,kurti žaidimus ar filmu) ir tada žiūrėti kaip patogiau eksportuoti, ar atskirai visas dalis ar kartu.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...