Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Problema su smooth
Please login or register. 2024-03-29, 10:08:54

Author Topic: Problema su smooth  (Read 7525 times)

Lukas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 33
Problema su smooth
« on: 2010-01-06, 21:18:46 »
sveiki, jau ne pirma kartą susiduriu su tokia problema, kai tik ijungiu "smooth"


manau čia dėl trikampių, juos susmoothinus ir gaunas toks š.
ar aš teisus, ir kaip tai pataisyt?  :-\
Mano pilvas ne nuo alaus. Mano pilvas alui...

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: Problema su smooth
« Reply #1 on: 2010-01-06, 21:49:23 »
Įtarių ar nebus čia tapati problema:
http://forumas.blender.lt/index.php/topic,14.0.html

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Problema su smooth
« Reply #2 on: 2010-01-06, 22:53:05 »
Trikampiai ir SubSurface, tuo pačiu ir smooth - nedraugauja. Automobiliai paprastai modeliuojami naudojant Subdivision Surface modifikatorių, ir nuo pat pradžių patartina stengtis, kad visi poligonai (face) būtų keturkampiai. O juodos vietos dėl to pačio, kaip ir minėjo Kilgoras.

Lukas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 33
Re: Problema su smooth
« Reply #3 on: 2010-01-07, 14:14:01 »
ne, ne dėl juodos. Dėl tų dryžių. Gal galėtumet kokį tutorialą numest apie ta modifajerį nes nelabai supratau  :D
Mano pilvas ne nuo alaus. Mano pilvas alui...

Lukas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 33
Re: Problema su smooth
« Reply #4 on: 2010-01-07, 14:25:32 »
Bėje, jie ir buvo keturkampiai, tik virsutiniają dalį subdividinau, ir kaip žinote viršuje vertexų padaugeja, ir viskas nueina trikampiais.
Mano pilvas ne nuo alaus. Mano pilvas alui...

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Problema su smooth
« Reply #5 on: 2010-01-07, 14:26:49 »
Info apie patį modifikatorių (2.49 versijai)

http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modifiers/Mesh/Subsurf

O dėl trikampių, tai trumpai tariant - jei modeliuoji ir ruošiesi smooth'inti, trikampiai yra blogis. Pakeisk trikampius į keturkampius, ir problema dings.

http://blendernewbies.blogspot.com/2008/11/3d-mesh-topology-tip-quads-vs-triangles.html


Lukas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 33
Re: Problema su smooth
« Reply #6 on: 2010-01-07, 21:41:19 »
trikampiai yra blogis.

Supratau.  :D Dekui! ::)
Mano pilvas ne nuo alaus. Mano pilvas alui...

FreeMind

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 7
Re: Problema su smooth
« Reply #7 on: 2010-03-19, 13:45:47 »
Trikampiai yra blogis tik tada, kai bandoma juos subdivaidinti. Tada trikampis pasidalina į tris keistos formos keturkampius, kas dažnai atrodo prastai.
Visais kitais atvejais trikampiai yra labai geras dalykas.

Man toks draugas programuotojas sakė, kad žaidimų modeliai turėtų būti iš trikampių, nes tada geriausiai veikia physics varikliai ir pan... keturkampiai būna ne visiškai tiesūs ir dėl tos priežasties per fizikos simuliacijas daiktai gali įstrigti į sienas ir pan...


Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Problema su smooth
« Reply #8 on: 2010-03-20, 21:12:30 »
Trikampiai yra blogis tik tada, kai bandoma juos subdivaidinti. Tada trikampis pasidalina į tris keistos formos keturkampius, kas dažnai atrodo prastai.
Visais kitais atvejais trikampiai yra labai geras dalykas.

Man toks draugas programuotojas sakė, kad žaidimų modeliai turėtų būti iš trikampių, nes tada geriausiai veikia physics varikliai ir pan... keturkampiai būna ne visiškai tiesūs ir dėl tos priežasties per fizikos simuliacijas daiktai gali įstrigti į sienas ir pan...



Štai dėl to, žaidimų varikliai importuotus modelius konvertuoja į triangles.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

palucka

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 8
Re: Problema su smooth
« Reply #9 on: 2010-12-08, 16:20:19 »
cia reikia normales suziuret kad teisingai butu ir druziu nebeliks