Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
game engine: time
Please login or register. 2024-04-19, 20:25:44

Author Topic: game engine: time  (Read 5369 times)

mansim

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 15
game engine: time
« on: 2009-08-23, 10:12:53 »
Sveiki. noreciau paklausti, koks sensor turetu buti, kad kulka is prieso sautu kas 3 sekundes? tai yra kuris sensorius yra laiko sensorius ir ka ten nustatyti? nes as galiu padaryti kad saudytu visada, tai gaunasi kaip laseris is kulku.

mansim

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 15
Re: game engine: time
« Reply #1 on: 2009-08-23, 15:47:45 »
atradau - frame reikia padidinti.
dabar nauja problema - mano enemie turi sauti kai suveikia sensorius "near". tada nusiuncia zinute ginklui, kuris sauna. bet zinute siunciasi istisai ir sauna istisai. reikia, kad zinute nusisiustu 1 karta ir nustotu siuntusi. nesugalvoju kaip taip padaryti.

mansim

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 15
Re: game engine: time
« Reply #2 on: 2009-08-24, 00:42:14 »
ir sita pagaliau perpratau - reikia property is value 1 pakeisti i value 0 :)

kitas klausimas - kaip prideti (pvz. plane) kaip "parent" prie mano zaidejo (kubas) desines po kito kubo(pvz sienos) prisilietimo?
sunku paciam sita lietuviskai suprasti, bandau angishkai, gal bus aiskiau:
how to add an parent (a plane) on my palyer(cube) in my right after it collides an other cube(like wall)? cia gal reikia python jau? (situos tik kopinu, python visiskai neismanau)
lauksiu atsakymo :)

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: game engine: time
« Reply #3 on: 2009-08-25, 11:26:21 »
Tai programuojant beveik visada paprasčiau tokius dalykus padaryti. Na o jei naudojant event'us, tai būtų maždaug taip(100% garantijos neduodu kad suveiks, tiesiog pamaniau kad toks būdas gali suveikti):

Player (whatever it is) turi šonuose Collision Sensorius, Kitas Objektas taip pat turi Collison Sensors and Near Sensors. Jiems susilietus, siunčiama žinutė į Near sensorių, kad pakeistu Value į 1. Tiesa, Tau dar reikės turėti kokį nors kintamąjį, pvz.: RightChild(jį gali dėti bool tipo (turi reikšmes True arba False), arba int(sveikasis skaičius 1, 2, 3, ... 10, 11, 12, ... ir t.t.)) į kurį siųstų Near sensoriaus informaciją. Taigi, gavus Near sensoriaus žinutę, kad Player susidūrė su objektu, kuris toliau turės sekti paskui Player, keičiam kintamojo reikšmę (tarkim iš False į True). Taip padarius, sekančio objekto event'uose reikia nurodyti tokius event'us:

Always --> And --> Parent(Player objekto vardas)
Message --^

Message gauna RightChild reikšmę. Kol ji lygi True, tol kitas objektas seks žaidėją. Turėtų suveikti šita fignia, bet kiek efektyviai - nežinau. Toks varinatas pamenu buvo kažkur aptartas, buvo net pamoka kaip tai padaryti, anglų kalba aišku.

Jaučiu nelabai kaip supratai, bet aiškiau nemoku paaiškint kol kas :D Su tai event'ais daug darbo, ir jei norint padaryt kažką gero, galiausiai vistiek tarp jų pasimesi, tad patariu pasimokinti kažkiek python programavimo kalbos, kuri tikrai nėra sunki.

Sėkmės toliau blendinant ir sveikas atvykęs į mūsų bendruomenę.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: game engine: time
« Reply #4 on: 2009-08-25, 11:38:05 »
Oho, Loist, nemaniau, kad gilinaisi į šituos dalykus :) aš tai galiu tik padėti parašyti reikiamą python'o skriptą, su blender API esu pakankamai susipažinęs. O pavaromis ir sensoriais reiktų kažką ilgiau kontempliuoti.

mansim

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 15
Re: game engine: time
« Reply #5 on: 2009-08-25, 19:41:57 »
http://forum.nystic.com/viewtopic.php?f=43&t=8123

padariau dalinai savo geima. atsibodo bedaryt. vos tiek per savaite..

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: game engine: time
« Reply #6 on: 2009-08-26, 16:40:53 »
Kažkada kūriau aš žaidimus su Blender, bet kai vienas kuri tai taip *Š* ir gaunasi.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: game engine: time
« Reply #7 on: 2009-08-26, 19:52:10 »
junkites i kruva :) o jei kazka gero pakursit gal ir atsiras savanoriu kas modelii pakurtu ;)

mansim

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 15
Re: game engine: time
« Reply #8 on: 2009-08-26, 23:53:30 »
http://forum.nystic.com/viewtopic.php?f=42&t=8142

sukuriau kitoki geima. pagrindinis galvos skaumas yra kamera+judejimas. kad player'is eitu ten kur kamera pasisukus ir sautu ten kur peles rodykle rodo. bandziau perkopijuoti pats viska perdarydamas - nesigavo. matyt isoriniai veiksniai itakoja ir papildomi imports. tai radau is blender.org tutorialu sita dalyka, tiesiog visa kita istryniau ir pigaminau savo sukurtu botu :D

tai gerai sakai, reiktu mums burtis i zaidmo kurimo komanda ir padaryti gera zaidima. atiety butu zaidimai tobuli :)
tiesiog tokia eiga: vienas padaro pradmenis(strategija/veiksmas/eigos sukurimas, misijos, mintys), kitas padaro materialus(kubai, sferos, priesai, zaidejas), trecias daro logikas, kad viskas veiktu kaip turi buti, ketvirtas/penktas darytu grafikas, visu objektu isvaizda keistu per "edit mode" kad nepakistu materialu physics. tai tas pats blender failas turetu eiti per ranks ir vis kisti. tokiu budu viena komanda sukurtu visa zaidima. nes vienam kurti tai atsibosta . akip as kuriau - moku sukurti nemaai apie ziadima, bet atsibosta viena kurti, kai issenka naujos mintys. norisi viskuom pasidalinti su kitais, paklausti,pasakyti. pats itemptai studijuoju blender pusantro menesio ir manau kad uz metu tureciau geria moketi visa programa. tik reikes ismokti python programavima kaip reikiant, nes kitaip busiu lievas blenderistas :)

tai va, pradziai kas megstate kurti ziaidmus, cia prirasykite, kad noretumete prisideti prie komandos. blender stazas tarkim nuo puses menesio iki daugiau :) bandysim kanors sukurti ant blender komandoje :) as pats bandziau taip daryti su uzsienieciais - bet uzknisa, kad ten kita laiko zona, jiems naktis kai man diena :D

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: game engine: time
« Reply #9 on: 2009-08-27, 07:10:46 »
Gal vistik pradžiai dar pasimokink blender ;) Su žaidimų kūrimu nėra taip paprasta kaip atrodo.

Galbūt ir prisidėčiau, bet turiu kitą galvos skaismą. Reikia žaidimui 2D animacijas padaryt veikėjų, o man su anatomija gan prastai, ką jau kalbėti apie gerą animavimą. Bet juk niekas negimė mokytas. :) Dirbam ir tuo pačiu mokomės ;)
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...