Please login or register. 2024-04-19, 02:32:17

Author Topic: Enemy kurimas  (Read 3790 times)

tomshas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 6
Enemy kurimas
« on: 2009-04-13, 12:29:57 »
Sweiki gal kas zinot kaip reikia kurti enemy(priesus), kad jie nuimtu HP.

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Enemy kurimas
« Reply #1 on: 2009-04-13, 14:43:27 »
Jei anglų supranti, google pasieiškok "blender game engine enemy AI".

Kažkur blenderartist.org forume yra tutorialas kaip tokius padaryt, bet dbr taip staigiai nerandu... Jei surasiu numesiu linką į pamoką.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

tomshas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 6
Re: Enemy kurimas
« Reply #2 on: 2009-04-21, 17:26:14 »
Tai niekas nezinot kaip reik padaryt? ???

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Enemy kurimas
« Reply #3 on: 2009-04-21, 18:24:24 »
Oi... Buvau pamiršęs šitą temą. Šiaip tai simple enemy gali padaryti taip:
Near sensor - Kai per daug arti prieini, prišas pradeda tave sekti.
Collision - susidūrus su priešu, tau nuima HP.
HP(property) - tavo HP kintamasis.

Nori pasiskaityti daugiau? Eini čia ir susirandi kas atitinka tavo poreikius, kitaip tariant, kas atsako į tavo užduotą klausimą.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...