Please login or register. 2020-04-04, 11:56:32

Author Topic: Virtuvės Baldai  (Read 8463 times)

cgexlt

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 14
  • cgex-lt
    • CGEX.LT
Virtuvės Baldai
« on: 2009-11-24, 23:33:44 »
Čia anadien prisėdau savo naują virtuvėlę pasimodeliuoti tai sakau ir kitiems parodysiu, gal kokių funkcionalių detalių virtuvei pasiūlys :)


Naudota: Blender 2.5 Alpha, Blender Internal renderer.
Menas yra ne įrankio, o menininko vaizduotės vaisius. (Ubuntu+Blender+GIMP+Inkscape+MyPaint)

Kompiuterinė grafika, trimatė 3D grafika, animacija, modeliavimas, tekstūravimas

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Virtuvės Baldai
« Reply #1 on: 2009-11-25, 00:47:58 »
Funkcionalių? Prašau: virš gartraukio irgi gali būti lentynos, dvi. Viena ties spintelių viršumi, kita per vidurį. Praktiška, pats taip dariau, o ir atrodo vientisiau :)
 Kaip renderiui, reikėtų užmesti lubas ir sienų aplink, kad surenderinus iš kameros, esančios žmogaus akių aukštyje, atrodytų kaip vizualizacija. Šitaip patogiau parodyti meistrams, sutinku, bet estetiškai nelabai žiūrisi. Beje, durelės tiek tarpusavyje, tiek tarp spintelės turi tarpus, kad ir mažus. Labai matosi, kai jų nėra. Kampai irgi nėra realiai tokie aštrūs - reikia naudoti mažą "bevel" visą laiką, jei norima išgauti realistiškumo. Dar spintelių tekstūra irgi pabirusi šiek tiek :)

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Virtuvės Baldai
« Reply #2 on: 2009-11-25, 16:31:15 »
Na kamera nėra toje vietoje kurioje norėtųsi kad būtų. Dabar gi ne viskas matosi. Galėjai įmesti kelis renderius iš kelių pozicijų. Toliau man įdomu, jei sienos aukštis tiks, koks dabar padarytas, tai jis neatitinka standartų, man atrodo 2m30cm sienos aukščio. Bet jei tai senų statybų namas, tarkim senamiestyje, ten lubos siekia 3m berods, tai viskas kaip ir normalu. Dėl tarpų jau minėjo. Dėl tekstūrų irgi minėjo, bet ne viską. Jos tikrai išplaukusios atrodo. Reiktų dėti didesnės rezoliucijos arba kiekvieną spintelę UVmap'inti atskirai - tai pridėtų realistiškumo, nebūtų tiek vienodumo. Dabar gi spėju užtempei tekstūrą kaip ant paprasto kūbo. :) Ta lentyna virš šaldytuvo mano manymu nelogiškai ten įstatyta. Nebent gėles žadi ten laikyt :D Kas daugiau? Daugiau kaip ir nieko iš šios renderio pusės :D įdėk kitą, dar pasipils pasiūlymų/pastabų :D Tiesa, o šaldytuvas yra vientisas blokas/kubikas? Nes man būtent taip ir pasirodė... Galbūt aš klystu. Tsakant iki žiūrimos vizulkės dar toli, nors ir nesu šito reikalo specialistas, bet dar reikia padirbėti, pradžiai prie modelių, o jau paskui prie pačio renderio. Sėkmės darbuose :)
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: Virtuvės Baldai
« Reply #3 on: 2009-11-25, 16:43:43 »
orkaitė-tekstūra?

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Virtuvės Baldai
« Reply #4 on: 2009-11-26, 14:04:53 »
orkaitė-tekstūra?

O tai kaip kitaip? :D Išvis, stebiuosi kaip jam su blender'io nauja versija  išėjo išvis kažką sukurti :D kai dar pilnai neveikia vartotojo sąsaja...
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: Virtuvės Baldai
« Reply #5 on: 2009-11-26, 18:40:55 »
Quote
kai dar pilnai neveikia vartotojo sąsaja...
Nu jau, kas ten tau neveikia?
Geriau, kas nors papasakokite aiškiau apie tą naują transformacijos prirakinimo metodą "gimbal". Nelabai įkertu prie kokių ašių jis prirakina?

cgexlt

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 14
  • cgex-lt
    • CGEX.LT
Re: Virtuvės Baldai
« Reply #6 on: 2009-11-28, 19:46:16 »
Virš gartraukio buvo minčių dėti lentynas, bet pagalvojau, kad jos ten dulkėms ir riebalams kauptis. Kokia situacija pas tave Ramūnai šiuo klausimu ? Nepsineša tos lentynos tokiu dumblu ???

Dėl rendererio tai tiesa sakant nelabai turejau kada normaliai išdirbti. Dariau tik tam kad meistrui viziją parodyti, o tas jau kad patartų kas ir kaip, todėl toks ir kreivokas truputi. Dėkui visiems už mintis  - aiškiau bus kur ką tobulinti :).

Kas dėl Blender 2.5 versijos tai nors ji dar tik Alpha stadijoje, bet jau vartotinas dalykas. Praktiškai visos pagrindinės funkcijos perkeltos, tik ne visada viską pavyksta rasti, nes sudėliota viskas kitaip. Sukūriau Blender 2.5 vartotojo sąsajos trumpą videoapžvalgą. Jei ką domins galite užmesti akį.
« Last Edit: 2009-11-28, 20:08:45 by cgexlt »
Menas yra ne įrankio, o menininko vaizduotės vaisius. (Ubuntu+Blender+GIMP+Inkscape+MyPaint)

Kompiuterinė grafika, trimatė 3D grafika, animacija, modeliavimas, tekstūravimas