Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Ford Cougar
Please login or register. 2024-03-29, 00:58:25

Author Topic: Ford Cougar  (Read 39529 times)

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Ford Cougar
« on: 2013-08-03, 21:54:19 »
     Sveiki

  Noriu parodyti pirmą automobilį, kurį (su ilgom pertraukom) pradėjau daryti la-a-a-bai seniai - gal prieš tris metus :'( . Ir niekaip negaliu pabaigti. Per tą laiką jau ima nepatikti anksčiau padarytos vietos, kai kurias imu perdaryti - ir taip pasaka be galo. Tiesa, viso perdarinėti nesiruošiu, nes jaučiu, kad tokiu atveju šio projekto taip ir nepabaigsiu.


Pilnos raiškos


Pilnos raiškos


Pilnos raiškos


Pilnos raiškos


Pilnos raiškos

 
 

    Prisipažinsiu, jog Fordą pradėjau daryti su 3ds Max - buvau nusprendęs pasimokyti su juo dirbti. Bet pasiekus šią stadiją...


Pilnos raiškos


Pilnos raiškos

tas noras kažkaip praėjo ir nutariau šį darbą perkelti į Blenderį. Tiesiog Maksas man neprilipo - greičiausiai įtaką padarė tai, jog anksčiau mano akiratyje buvo atsiradęs Blender.





« Last Edit: 2013-08-03, 22:05:03 by kgiedrius »

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Ford Cougar
« Reply #1 on: 2013-08-05, 14:17:41 »
Na visai šaunu! Dabar belieka statyti apšvietimą ir parinkinėti medžiagas ir sceną. Kad pabaigti darbą :) Renderinimas - vienas malonesnių etapų, bent man.

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #2 on: 2013-08-11, 00:39:49 »
   Ačiū  :), nors iki šaunumo dar toloka. Su renderinimu dar teks palaukti - noriu mašiniuką šiek tiek pakoreguoti. Šįkart šiek tiek pažaidžiau su ratlankių forma, nes kai nuo brėžinių žvilgsnis nukrypo prie nuotraukų   :o...

 Atrodė taip:


 O dabar jau nors šitaip:

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #3 on: 2013-08-26, 14:46:16 »
   Kai turėjau laiko, dar šiek tiek, padirbėjau prie ratlankių ir padangų:

   Truputį perdariau priekinius žibintus:

   Pasikrapščiau prie variklio dangčio ir priekinių sparnų:

   P.S. Čia vaizdas su tinkleliu:    
« Last Edit: 2013-08-26, 15:03:03 by kgiedrius »

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Ford Cougar
« Reply #4 on: 2013-08-27, 09:00:39 »
Nelabai matosi ką keitei ratlankiuose (tik dingo stabdžių suportas viename renderyje), bet atrodo gerai!. Šiaip visai rimtas darbas. Modelį gali blizginti iki begalybės, bet geriausia pradėti renderinti ir tik taisyti vietas, kurios trukdo renderiui (artefaktai, akivaizdūs nelygumai, etc). O kai pasieksi gerą rezultatą surenderinus - dedi į "baigtus darbus" ir eini modeliuoti ko nors kito, naudojantis išmoktomis pamokomis :) Gyvenimas per trumpas, kad trinti tik vieną modelį (deja, bet tai galima pritaikyti ir man..).

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #5 on: 2013-08-27, 17:57:46 »
   Ratuose truputį pakoregavau sritį, kur jungiasi padanga su ratlankiu. Be to dar pačius ratlankius šiek tiek išgaubiau į išorę, tą patį padariau ir su padangų protektoriumi. Na, o dėl tolesnio trynimo :), tai dar tokie planai:
     
  • pakoreguoti priekinio buferio grotelių sritį, nes realiai jos kitaip atrodo,
  • priekiniam stiklui padaryti vertikalius apvadus,
  • šoniniams ir galiniams stiklams suteikti storį, kad jie korektiškai renderintųsi,
  • ir galiausiai, kad pro langus kažkas matytųsi, reikės padaryti šiokį tokį saloną.

   Jei per daug neužlenkiau, tai ir visi prie jo numatyti darbai. Toliau - renderinimas  :).

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #6 on: 2013-09-03, 11:02:41 »
      Čia perdariau apatinę buferio dalį: . Dabar iš mano pusės, šioje temoje, bus  :-X  tol, kol nepabaigsiu salono.
« Last Edit: 2013-09-03, 11:13:16 by kgiedrius »

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #7 on: 2013-12-05, 18:57:42 »
   Na ką, kai turėjau laiko, pradėjau žaisti su mašinos salonu: , kol nepasižiūrėjau į bendrą modelio poligonų skaičių: 2,4M. Suėmė negera nuojauta dėl mano PC galimybių - kilo įtarimas, jog 4GB RAM neužteks.
   Neklydau - bandant paleisti Cycles renderį (su baziniais nustatymais), po tam tikros pauzės, atsirasdavo "maloni" akiai lentelė su raginimu siųsti klaidos ataskaitą  :( . Panašiai nutiko ir bandant užkurti YafaRay. Šiaip ne taip, ožiuodamasis, pasileido tik BI. Nusprendžiau prie jo ir pasilikti, nes manau, jog pasistengus kažką turėtų pavykti išgauti ir iš šio senuko. Tiesa, pabandžius į sceną įkelti šiek tiek normalesnės raiškos HDRI aplinką, "nulūždavo" ir BI.
   Taigi, kad tai daugiau nepasikartotų, nutariau atsisakyti salono. Juolab pastaruoju metu įvairiuose filmuose ar nuotraukose, atkreipiau dėmesį į, kai kur tenais užfiksuotus, automobilius su smarkiai aplinką atspindinčiais stiklais, dėl ko nesimatydavo jų salono. Tą pabandysiu išgauti ir aš. Be to visuose modelio objektuose atlikau reviziją, kur daugelyje iš jų, per daug nepakenkdamas išvaizdai, sumažinau Sbdivision Surface glotninimo lygį - viso šito pasekoje, maždaug per pusę, sumažinau poligonų skaičių.
   Tai atlikus pavyko padaryti pirmą, kol kas gipsinį, renderį:



   Šviesos šaltinių nenaudojau - nustačiau, kad juo būtų pati HDRI aplinka.
    Pasiūlymai, pastebėjimai, patarimai ir kritika visada laukiami  :) .

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Ford Cougar
« Reply #8 on: 2013-12-06, 23:21:54 »
O, visai kietai! Nesu tikras, ar HDR apšvietimas atrodo labai realistiškai čia, bet matyt su "gipsiniu" modėliu perdaug ir neprispėliosi čia. Dar matosi šiokie-tokie artifaktai aplink priekinį stiklą, bet gal čia dėl renderio nustatymų.

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #9 on: 2013-12-10, 17:20:48 »
   Ačiū už pastebėjimus  :) . Dėl apšvietimo, jei apie tą patį šnekame, tai man nepatinka po automobiliu esantis šešėlis, ypač ratų zonoje. Dar nepatinka priekinio rato arkoje esantys artefaktai ir kažkokia šviesi zona už stabdžių disko, dešinėje. Ieškosiu priežasčių.
   Dėl artefaktų aplink stiklą, tiksliau jo apvade - tai tenais buvo du vienodi objektai. Greičiausiai dirbdamas su sparčiaisiais klavišais būsiu netyčia padaręs apvado kopiją  :P . Jau sutvarkyta  :) :


 
P.S. Bandysiu dar sykį "užkurti" Cycles renderį - gal pavyks, nes po pirmos pažinties, kai su juo renderinau žiedą, pastarasis man ima vis labiau patikti.

bixx

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 44
    • nerijusfotos
Re: Ford Cougar
« Reply #10 on: 2013-12-10, 20:57:43 »
Taip ir toliau :) Man patinka :)

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #11 on: 2013-12-11, 14:06:47 »
   Ačiū  :)

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #12 on: 2014-01-27, 23:58:45 »
   Bandau projektą klibinti toliau, aprašysiu tai ką negausiai nuveikiau...
   Pirmiausia pradėsiu nuo to, kad pavyko "užkurti" Cycles renderį  ;D . Spėju greičiausiai dėl to, jog nutariau išjungti antivirusinę, aišku ir internetą - dėl visa ko. Čia ale gipsinis renderis jau su Cycles:

     

   Cycles, su kuriuo aš dar tik pradedu susipažinti, teko pavargti su šešėlių išgavimu. Pagalbos ieškojau interneto platybėse (su BI juos išgauti daug paprasčiau - nustatymuose pakanka uždėti vieną kitą varnelę, bei pastumti vieną kitą slankiklį). Patys pirmi pasitaikę variantai manęs netenkino, bet pasikankinus vėliau pavyko rasti tinkamą.
   Toliau pradėjau nustatinėti kėbulo dažų medžiagą. Savo negausiomis jėgomis, su nodais, išgauti tokią, kuri mane tenkintų, nepavyko. Nutariau paieškoti jau gatavos internete. Tokią, kuri man patinka, radau blendswap.com svetainėje. Iš pradžių gaišau laiką medžiagos tyrinėjimui, po to kai šiek tiek susipažinau su jos principu, pastarąją truputį dar pakoregavau ir pritaikiau savo reikmėm. Čia tai ką man pavyko išgauti - pateikiu du variantus:

      ,

   Dėl papildomo renderio kitu rakursu aš sau prisidarau papildomo darbo, bet ai - tiek to  :) . Tiesa, tamsiose modelio zonose pastebėjau pirmus artefaktus - nežymius horizontalius dryžius:

     

   Ieškosiu priežasčių. Beveik tikras esu viename: čia bus ne Cycles, o bendrai viso Blenderio nustatymų problema, nes tokie patys artefaktai pasireikšdavo ir BI.

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Ford Cougar
« Reply #13 on: 2014-01-31, 01:05:50 »
Kėbulo materialas tikrai neblogai atrodo. Aišku, likęs baltumas kiek trukdo :) Kaip sušviesta? Tik HDRI ar dar ko nors dėta? Nes atrodo ant priekio kiek daugiau šviesos nei iš aplinkos matosi.

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #14 on: 2014-01-31, 22:44:40 »
    Dėkui už pastabas. Dėl baltumo: taip yra todėl, jog toms dalims šiuo metu nėra suteikta apskritai jokia medžiaga. Be to, dar pastebėjau, kad kai kuriais atvejais Cycles turi sąvybę medžiagą (Material) atvaizduoti labai šviesiai, dėl to į ją "Node Editor" lange įterpiu "Gamma" nodą su 2,2 reikšme (tokią gamos reikšmę naudoja Windows OS). Žinoma aš 100% neįsitikinęs, jog viską teisingai darau.
   Dėl apšvietimo: taip naudojamas tik HDRI apšvietimas. O ta stipresnė šviesa iš vienos pusės yra greičiausiai todėl, kad truputį šone danguje, tarp debesų, yra šiokia tokia proskyna, pro kurią prasimuša silpna saulės šviesa.
     
« Last Edit: 2014-02-01, 02:16:20 by {Giedrius} »