Please login or register. 2024-03-29, 07:43:13

Author Topic: Ford Cougar  (Read 39535 times)

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #45 on: 2014-11-27, 16:21:49 »
    Na ką, kol dar nepritrūko kantrybės ir atsiranda laisvo laiko, bandau krutėti toliau:

     
     

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Ford Cougar
« Reply #46 on: 2014-11-28, 19:50:00 »
Magnetolos wireframe užskaitau!  :)

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #47 on: 2014-11-28, 20:45:26 »
   Dėkui  :) . Aišku, ne iš pirmo sykio man pavyko tai pasiekti. Beje, tą darbą labai palengvino LoopTools įskiepio naudojimas. Kai kur neapsieita ir be penkiakampių  ;)

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #48 on: 2014-12-11, 23:37:42 »
   Šiek tiek eksperimentų su renderiais ir kompozitoriumi:


{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #49 on: 2015-01-07, 22:45:57 »
   Eiliniai perdarymai ir koregavimai. Šįkart grįžau vėl prie padangų - atnaujinau protektorių, nes ankstesnis buvo darytas pagal smarkiai nuvažinėtą tikrą padangą:

 

Bus koreguojamas ir materialas, nes dabar viskas nepatinka:




Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Ford Cougar
« Reply #50 on: 2015-01-29, 23:45:33 »
Smagiai judi. Aš jau senokai prie Blenderio nebuvau prisilietęs. Bet aš ne apie tai. Turiu klausimą. Kaip padarei tas lempas kaip taip šviestų? Ten pati lemputė taip šviečia ar dėjai kokį papildomą apšvietimą? Būtų įdomu sužinoti kaip padarei.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #51 on: 2015-01-30, 14:12:32 »
   Taip, ten lemputė taip šviečia, tiksliau "kaitinimo siūlelis" (cilindriukas) jos viduje, kuriam priskirtas paprastas Emission materialas.
   Jei klausi dėl šviesos pluošto, krintančio ant "žemės" HDRI aplinkoje, tai, kaip pavyzdį, žemiau prisegiau blend failą, su paprasta scena. Čia renderinta sluoksniais, panaudotos dvi scenos (vienam faile). Nežinau, gal dabar su Cycles yra ir paprastesnių renderinimo būdų, norint, kaip background'ą,  panaudoti HDRI ar paprastą nuotrauką. Idėjų sėmiausi iš šio filmuko:

https://www.youtube.com/watch?v=0-IoIYsyba4

   Beje, čia renderer'io, materialų ir kompozitoriaus nustatymai dar nėra galutiniai - prie progos reikės daug ką tvarkyti.

BLEND FAILAS

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #52 on: 2015-03-05, 21:25:10 »
   Baigiau perdarinėti padangas. Tuo pačiu viską pritempiau prie teisingų, pagal mastelį, matmenų:

   Aišku pakoregavau ir bump'o tekstūras, nes ant jų buvo nurodyti neteisingi padangos matmenys:

   Ir galiausiai, pradėjau teplioti tekstūras. Nutariau daryti purvinus ratus. Žiūrėsiu kas iš to gausis :) : , .


{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #53 on: 2015-03-26, 23:48:12 »
Baigus ratų tepliojimus, bandau renderinti  :)


Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Ford Cougar
« Reply #54 on: 2015-03-27, 20:24:12 »
Garbės žodis, pamatęs rss readeryje renderį pamaniau, kad kažkas ratus parduoda blenderio forume. Labai gerai atrodo! O kaip tas smėliukas padarytas? papildomas layeris tekstūros su bump'u? Esant reikalui galima jį išjungti?

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #55 on: 2015-03-28, 23:04:03 »
   Na, čia su tais materialais, aš visaip improvizuoju. Gali būti, kad kažką ir neteisingai darau. Konstrukcija tokia (ratlankio pvz.): pirmiausia buvo padarytas bazinis šeideris (be jokių nešvarumų); po to, ant viršaus, buvo uždėti keli sluoksniai (tiksliau vienas - kelis sluoksnius, prieš tai, sujungiau Gimp'e) tekstūrų su alfa kanalu, kurioms priskirtas atskiras šeideris.
   Žodžiu: taip - esant reikalui, galima greitai, be problemų, išjungti bump'o ir visas purvo tekstūras :) .

P.S. Manau, kad su materialais čia dar ne pabaiga - prie progos, šį bei tą, reikės koreguoti. Nesu iki galo jais patenkintas  ;)
« Last Edit: 2015-03-28, 23:10:36 by {Giedrius} »

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #56 on: 2015-03-30, 18:03:40 »
Dar šiek tiek pasižaidimo su ratlankio nešvarumais.


{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #57 on: 2015-03-31, 18:21:25 »
   Dar pora variantų pažaidus su tekstūrų sluoksniais ir jų parametrais


{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #58 on: 2015-04-09, 11:48:12 »
   Gavus truputį kritikos, darsyk grįžau prie ratlankio nešvarumų. Čia pirmas koregavimas, dirbant su tais pačiais tekstūrų sluoksniais:



   Nežinau, bet kažkodėl, man pačiam šis rezultatas nelabai patiko. Todėl nutariau vienus sluoksnius smarkiai pakoreguoti ar perdaryti, o, kai kurių, ir išvis atsisakyti. Na, bent jau man, paskutinis variantas labiausiai prie širdies:



   Dabar laikas užsiimti su padanga, nes čia dar ne viskas išbaigta.



« Last Edit: 2015-04-09, 11:50:03 by {Giedrius} »

{Giedrius}

  • Jaunuolis
  • **
  • Posts: 78
Re: Ford Cougar
« Reply #59 on: 2015-04-15, 11:22:54 »
   Pradėjau nuo pagrindų. Išsikepiau normal map'us:

 

Šiaip su bump map'ais viskas buvo kaip ir gerai, tik atitolinus tas reljefas kažkaip netikroviškai atrodydavo. Dėl to vaizdui iš arti bump'ą reikėdavo padidinti, o iš toliau - pamažinti. Normal map'ams to daryti nereikia ir šiaip iš toli vaizdas šiek tiek labiau panašesnis į originalą.