Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Please login or register. 2024-04-26, 07:24:04

Author Topic: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)  (Read 8532 times)

cgexlt

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 14
  • cgex-lt
    • CGEX.LT


"Render Farm" - tai atviro kodo kompiuterinis žaidimas kurį sukūrėme per 18 valandų renginio GameJam 2011 metu (GameJam žaidimo anketa). Pagrindinė žaidimo idėja - naudojantis kompiuterio procesoriais iškoduoti slaptą informaciją kuri apsaugotų žmoniją nuo išnykimo. Žaidimo metu reikia sudėlioti takelius (blokeliai esantys viršutiniame kairiąjame kampe) nuo procesorių iki atminties zonų žaidimo lauke ir traukiant pelę (laikant paspaudus kairįjį pelės klavišą) užsukti procesorių aušintuvus, kad jie pagreitintų skaičiavimus. Miegoti nėra kada, kadangi baterija greitai senka...   :)

Daugiau informacijos
Menas yra ne įrankio, o menininko vaizduotės vaisius. (Ubuntu+Blender+GIMP+Inkscape+MyPaint)

Kompiuterinė grafika, trimatė 3D grafika, animacija, modeliavimas, tekstūravimas

palucka

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 8
Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
« Reply #1 on: 2011-01-31, 16:17:30 »
kaip jus pasijungiat ta zaidima neisivaizduojiu:) man net neleidzia ispakuoti blender naujausios versijos ir tikrai ne winrar problema nzn:) as dar iki siol dirbu su 2.49b versija

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
« Reply #2 on: 2011-01-31, 22:42:38 »
O, įdomu! Tik nemažai aštrių kampų.. Aišku, tikriausiai lengvas extreme yra sukurti veikiantį žaidimą per 18 valandų :) Kol supratau kas kaip, vos nepradėjau debuginti pythono. Takeliai yra viršutiniame dešiniajame kampe, ne kairiame. Neveikia "Instrukcijos", jokio interaktyvumo sąsajoje (mirksėtų kas nors, būtų aišku ką spaust..) Esu žaidęs "Pipe panic" tai pradžioj pasirodė panašus principas, bet.. nėra trišakų takelių, ir nuotraukos dalys šešios, o "procesoriai" trys.. Nuosekliai sujungt neišeina, tai kaip laimėt? Trūksta išėjimų. Vienžo, trūksta intuityvumo ir paaiškinimų :) Bet šiaip gerai pavarėt, tikrai nesitikėjau, kad GameJam kažkas kur su blenderiu. Pagarba :)

palucka: pakvėpuok grynu oru :) Normali nauja versija, šimtai būdų ją parsisiųst ir viskas su ja gerai.

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
« Reply #3 on: 2011-02-02, 00:57:41 »
Pastaba bandysiantiems žaist: dešinys klavišas ištrina jau padėtus takelius, tad prie to pačio cpu galima prijungt kitą dalį.

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
« Reply #4 on: 2011-02-02, 11:16:52 »
smalsu kiek žmonių darė tą 18h darbą?

cgexlt

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 14
  • cgex-lt
    • CGEX.LT
Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
« Reply #5 on: 2011-02-20, 21:10:15 »
smalsu kiek žmonių darė tą 18h darbą?

Sveiki :)  Dėkui Ramūnui už pastebėjimą. Matyt suklydome berašydami su tomis pusėmis. Patikslinsim instrukciją. Prie projekto dirbo 5 žmonės. Du pradedantys Python programuotojai :) ir trys modeliuotojai/dailininkai.
Menas yra ne įrankio, o menininko vaizduotės vaisius. (Ubuntu+Blender+GIMP+Inkscape+MyPaint)

Kompiuterinė grafika, trimatė 3D grafika, animacija, modeliavimas, tekstūravimas