Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
kažkokia kliurka
Please login or register. 2024-03-29, 17:52:23

Author Topic: kažkokia kliurka  (Read 5982 times)

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
kažkokia kliurka
« on: 2009-02-06, 13:08:57 »
Kaip ištaisyti šitą ties riešo sujungimu esančia kliurką. Ji atsirado po dilbio ir plaštakos sujungimo.


Čia renderinta su "subsurface":

blend failas:
http://perlhosting.net/download7/f68a2301.html

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: kažkokia kliurka
« Reply #1 on: 2009-02-06, 14:36:58 »
Normalės išverstos. Ištaisyti galima:

Edit Mode -> A (select all) -> Tarpas -> Edit -> Normals -> Recalculate outside

Parašiau iš atminties, jei kas netinka ieškok panašaus :)

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: kažkokia kliurka
« Reply #2 on: 2009-02-06, 15:28:54 »
 Jei nori  shortkatais gali pabandyt padaryt kas isvardinta virsui. Edit mode pazymek viska A klavisas. Poto Ctrl + N klavisa paklaus ar perskaiciuot normales aisku sutik ir bus  viskas tvarkoj.

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: kažkokia kliurka
« Reply #3 on: 2009-02-06, 15:56:54 »
Ačiū veikia. Jei nesunku papostinkit kas tos normalės? Kiek suprantu kažkas su gerosiomis ir blogosiomis  :D pusėmis? Kažkas mistiško  ;D

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: kažkokia kliurka
« Reply #4 on: 2009-02-06, 17:27:09 »
http://www.rab3d.com/tutorial_started.html#vid siulyciau perziuret situos tutorialus ir perskaityt viska  ka jis raso ten turetu  but  kazkelintoj pamokj  kiek pamenu  apie  normales vaizdziai  parodyta.

cgexlt

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 14
  • cgex-lt
    • CGEX.LT
Re: kažkokia kliurka
« Reply #5 on: 2009-02-10, 17:32:33 »
Ačiū veikia. Jei nesunku papostinkit kas tos normalės? Kiek suprantu kažkas su gerosiomis ir blogosiomis  :D pusėmis? Kažkas mistiško  ;D

Moksliškai kalbant normalės - vektoriai statmeni plokštumai. Jei isijungtum Blenderyje "Draw Normals" tai pamatytum. Normalės naudojamos plokštumų matomumui ir apšviestumui skaičiuoti. Jei normalės ir stebėtojo vektoriaus kampas >= 90 laipsnių tai ploštuma nepiešiama. Jei kampas < 90 laipsnių - piešiama. Lygiai tas pats su apšviestumu - plokštuma apšviečiama jei kampas tarp šviesos šaltinio vektoriaus ir normalės < 90 laipsnių. Priklausomai nuo kampo keičiasi apšviestumo intensyvumas. Kadangi pas tave vienų plokštumų normalės nukreiptos į vidų o kitos į išorę, tai ir gaunasi ta "kliurka". Apversk normales su W/"Flip Normals" (Edit Mode) arba Ctrl+N/"Recalculate normals outside" (Edit Mode) ir viskas susitvarkys. Tikiuosi ne per daug sudėtingai paaiškinau :) Sėkmės.
Menas yra ne įrankio, o menininko vaizduotės vaisius. (Ubuntu+Blender+GIMP+Inkscape+MyPaint)

Kompiuterinė grafika, trimatė 3D grafika, animacija, modeliavimas, tekstūravimas

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: kažkokia kliurka
« Reply #6 on: 2009-02-11, 22:41:02 »
Tikiuosi ne per daug sudėtingai paaiškinau :)
Supratau, ačiū visiems ;)