Please login or register. 2019-09-19, 10:43:07

Author Topic: unikodinis tekstas  (Read 3134 times)

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
unikodinis tekstas
« on: 2011-10-10, 12:09:17 »
Ar yra kokia nors galimybė blenderyje (2.5) parašyti unikodini tekstą, pavyzdžiui matematinius simbolius √ ∛ ∑ ∓ ...

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: unikodinis tekstas
« Reply #1 on: 2011-10-12, 21:29:43 »
Labas,

 ieškojau tokio dalyko, bet panašu, kad tiesiai vesti į teksto objektą, arba į objektų pavadinimus/savybes negalima. Bet, tekstiniai failai, atidaromi su vidiniu tekstų redaktoriumi, tokius simbolius palaiko. Taigi, peršasi išvada, kad tokius simbolius galima įterpti skripto pagalba. Dar neišbandžiau, bet galima parašyti skriptą alia „Character Map“ tokio reikalo palengvinimui. Kai turėsiu laiko pabandysiu, ir jei kas gausis, parašysiu.

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: unikodinis tekstas
« Reply #2 on: 2011-10-13, 19:18:29 »
Ramūnai, jei galima plačiau, kaip ten su tais tekstiniais failais?
Ir dėl skripto labai įdomu. Čia turi omeny kaip buvo 2.4 versijoje? Toks tai būtu super!!!

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: unikodinis tekstas
« Reply #3 on: 2011-10-14, 10:54:20 »
Kaip ir radau tą technologiją su tekstiniais failais, bet nelabai patogi, kolkas darau taip: tekstą rašau su 2.49, o paskui jį importuoju į 2.5.
2.49 versijoje labai yra geras dalykas, simbolio paieška pagal dešimtainį jo numeri - labai pagreitina darbą.
« Last Edit: 2011-10-14, 10:56:11 by Kilgoras Trautas »

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: unikodinis tekstas
« Reply #4 on: 2011-10-20, 00:20:09 »