Please login or register. 2024-03-29, 08:05:41

Author Topic: Širšė - Wasp  (Read 20517 times)

Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Širšė - Wasp
« Reply #15 on: 2011-03-24, 15:31:34 »
Paskutinis renderis jau sušviestas su HDRI, dėl to ir sparnai nevienodos spalvos, nes per alpha sluoksni matosi HDRI fonas. O kaip tai susiję su normal mappingu? Normal mapo rezultatai geriausiai išryškėja prie taškinės šviesos, kada teisingai guli specularity. Jei plaukus renderinti ne "strand", tada nelieka galimybės padaryti, kad pagrindas storesnis, o galiukas plonesnis. Tada atrodo tikrai blogiau. Pabandyt paplonint aišku galima. Ką turėjai omenyje su difuze tekstūra?

JonasF

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 25
Re: Širšė - Wasp
« Reply #16 on: 2011-03-25, 16:46:42 »
Skaičiau temą ir prisiminiau kad turiu video su širše, vietom neblogai detalės matos, ir šiaip, kokiai animacijai judesių pažiūrėt praverstų:
http://dl.dropbox.com/u/7240517/20080830174807x.m2ts
http://dl.dropbox.com/u/7240517/20080830174352y.m2ts


Ramūnas

  • Administrator
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 129
    • Blender.lt
Re: Širšė - Wasp
« Reply #17 on: 2011-03-25, 18:10:08 »
Dėkui! Fantastiškas ref'as. Labai gerai matosi matinis paviršius, plaukuotumas. Dabar belieka tik atkartoti tai medžiagoje. Ir aišku sparnai sparnai..