Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Dėl perteklinių tekstūrų
Please login or register. 2024-03-29, 07:09:12

Author Topic: Dėl perteklinių tekstūrų  (Read 6803 times)

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Dėl perteklinių tekstūrų
« on: 2009-02-16, 23:23:14 »
Gal yra koks būdas automatiškai iš projekto ištrinti nenaudojamas tekstūras.

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #1 on: 2009-02-16, 23:33:31 »
Kiek man yra žinoma, nenaudojamos tekstūros, po failo uždarymo pačios dingsta iš sąrašo. Taigi kitą kartą atsidaręs tą patį failą nebeturėtum matyti nenaudotų tekstūrų.
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

Kilgoras Trautas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 30
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #2 on: 2009-02-17, 00:08:08 »
Tfu, susimaišiau, turėjau omeny ne tekstūrų, o medžiagų (materials)
« Last Edit: 2009-02-17, 00:26:34 by Kilgoras Trautas »

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #3 on: 2009-02-17, 00:45:31 »
Na dėl material nežinau. Jei nėra automatinio būdo, teks rankutėm trinti. :) Bet šiaip tūrėtų ir šitie dingti uždarius failą.  :-\ ???
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

cgexlt

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 14
  • cgex-lt
    • CGEX.LT
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #4 on: 2009-02-27, 08:44:40 »
Nnaudojami materialai dingsta uždarius failą tikrai. Nebent būsi F mygtuką nuspaudęs kiekvienam, kad išsaugotu.
Menas yra ne įrankio, o menininko vaizduotės vaisius. (Ubuntu+Blender+GIMP+Inkscape+MyPaint)

Kompiuterinė grafika, trimatė 3D grafika, animacija, modeliavimas, tekstūravimas

JonasF

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 25
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #5 on: 2010-02-01, 16:35:15 »
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #6 on: 2010-02-02, 04:09:42 »
pasitikrink kiek vartotojų naudoja tą materialą, paspausk X prie materialo sukurimo ir pervadinimo lauko kur yra, kuomet nebelieka nei vieno userio, naudojančio tą materialą tiesiog išsaugok failą ir atidaryk pernaujo. Atidaręs neberasi ;)

FreeMind

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 7
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #7 on: 2010-03-19, 13:34:00 »
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.

Jei naudoji 2.49 tai patarčiau naudot "Blender GLSL materials"
Tada tau blender materials rodys realtime, tad jei įeisi į "textured" tai matysi tekstūras, normal mapus ir panašiai, kurie priklauso tam material.

O 2.5 blenderyje dar nematau kaip persijungti į šitą nusotabų dalyka. Arba dar neįdėjo, arba aš tiesiog nerandu.

Loist

  • Šnekus
  • ***
  • Posts: 184
  • Gyvenimas-sugalvota idiotiškai,užtat kokia grafika
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #8 on: 2010-03-20, 21:10:57 »
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.

Jei naudoji 2.49 tai patarčiau naudot "Blender GLSL materials"
Tada tau blender materials rodys realtime, tad jei įeisi į "textured" tai matysi tekstūras, normal mapus ir panašiai, kurie priklauso tam material.

O 2.5 blenderyje dar nematau kaip persijungti į šitą nusotabų dalyka. Arba dar neįdėjo, arba aš tiesiog nerandu.

Arab Tu tiesiog nepastebėjai, jod tai būna iškart įjungta ir nebėra jokio pasirinkimo tarp GSLS ir multitextures... :)
Blend your ideas with "Blender"
Kai sugalvosiu - parašysiu...

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #9 on: 2010-03-20, 22:20:56 »
http://eat3d.com/free/matcaps-blender
manau šita nuoroda bus naudinga. ;)

FreeMind

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 7
Re: Dėl perteklinių tekstūrų
« Reply #10 on: 2010-03-21, 10:13:44 »
Wow! :)
Ava kur jis  :D