Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Print Page - masinos modeliavimas

blender.lt forumas

Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: indinas on 2010-02-06, 22:24:33

Title: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-02-06, 22:24:33
sveiki, as radau internete lotus elise brezinuos isidejau i blenderi, kad galeziau su modeluoti lotusa padariau, kad visu pusiu masinos nuotraukos atitiktu kiekvienai nuotraukai. IR modeluoju as ta leksusa kol prieinu prie lempu, lempas padarau is virsaus, o kai darau is priekio kaskaip ne iseina kreivos iseina pagrasinu tai is virsaus atrodo kreivos, atrodo , kad matmenys ne atitinka arba ne is tos puses ziuriu, bet patikrinu , kad ne. Kodel man neina tu lempu normalei padaryt? Gal kas gali pasakyt ar padet ? gal kaska blogai padariau?
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Ramūnas on 2010-02-06, 23:10:42
Labas,

 įdėk kokią ekrano nuotrauką, ar failą. Nelabai dabar aišku kas ten nesigauna. Pradžioj reikia pažiūrėti, ar atitinka piešinėlių dydžiai
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-02-07, 17:11:14
va nuotrauka gal dabar suprasit?
matot kur vaizdas iš virsaus ten gerai padaryta, o is priekio taip nesigauna, jei padaryziau , kad butu gerai is priekio, tai bus blogai is virsaus.

(http://i50.tinypic.com/2ir24ud.png)

Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Loist on 2010-02-07, 22:21:20
Tigi zaprasta :) Niekada (bent jau kiek pačiam teko bandyti) neatitinka paveiksliukų dydžiai. Reikia juos ilgokai reguliuoti, kad viskas būtų +- gerai. Ir tai pasiseka padaryti, jei blueprintai būna gerai nupiešti. Kas šiuo atveju, kaip matome, jie nėra labai gerai nupiešti. Toliau nieko nekomentuosiu, nes mašinos modeliavimuose esu naujokas, tegul pasisako senieji :)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Ramūnas on 2010-02-08, 10:56:45
Man atrodo, kad yra tiesiog maišomos lempos dalys, kurios modeliuojamos. Iš viršaus lempa su visu korpusu, pailga. O iš priekio matosi tik stiklas ir truputis korpuso. Tai, kas yra apatiniuose dviejuose ekranuose, atrodo visai normaliai. Pataisyti reikėtų žiūrint iš šono. Ir manau pradžioj perdaug nereikėtų kreipti dėmesio į tokias smulkmenas kaip lempos - palikti joms skyles ir koncentruotis ties bendra kėbulo forma. Po to viskas lengviau susidėlios į vietas
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: bixx on 2010-02-08, 21:17:04
Jo, ten tas kalniukas ant virsaus sumaise tau kortas :)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: maniac on 2010-02-08, 22:16:55
jeigu nesiseks niekaip išsiaiškint atsiųsk blend failą nesi čia dar labai daug sumodeliavęs....
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Lukas on 2010-02-20, 23:52:20
taigi viskas čia gerai. tame korpuso įdubime (kurį padarei, o ne lempą) ir yra toji lempa. Jej jau nori rimtai daryti tai pažiūrek googlei kaip mašina atrodo.  ;)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Lukas on 2010-02-22, 22:52:38
(http://www.supphoto.com/album-gallery/car_picture/pics/lotus.jpg)


bjauri mašina :D :D :D :D :D :D
tik čia skiriasi nuo brėžinio, gal kita versija...
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-06-28, 16:46:13
sveiki, as toliau bandau kurti masina :D, paskutine masina kaskoks zigulys. As ji sumodelevau ir jis man gavosi visas kreivas, gal kas gali padet del nuotrauku regulevimo?
nes man neiseina, pagal kokius taskus reikia ziuret ,noredamas, kad nuotraukos atitiktu?
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Loist on 2010-06-28, 18:52:11
Paprasčiau bus viską sutalpinti į kubą. Jei visos nuotraukos telpa į kubą, tada ir mašinos proporcijos +- atitiks :)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: maniac on 2010-06-30, 23:31:53
įdėk brėžinių paveiksliukus čia arba ekrano nuotrauką padaryk. bandysim padėt bus aiškiau ;)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-07-03, 09:56:08
:D mano pirmosios pavykusios (nekaip) masinos brezinei :
(http://i46.tinypic.com/2r2xi4l.jpg)
:D kaip man pavyko:
(http://i49.tinypic.com/axjhi0.png)
:D prastai, atrodo kaip po ne vienos avarijos.


gal kas galetu pasakyti kaip exportuoti ir importuoti modeli taip, kad nepradinktu lempos,kad radai su kebulu nesusijunktu(nes kaip susijunge nepavazuoja :D)
pries exportavima:
(http://i49.tinypic.com/ekn76e.png)
po importavimo, kaip matote ratas su kebulu susijunge, ir tapo kaip vienu objektu:
(http://i47.tinypic.com/2aaijjt.png)
kodel tunelio ir masinos daliu nesimato?
:D kai idedu masina i tuneli:
(http://i50.tinypic.com/346rz2x.png)
kai zaidziu buna taip:
(http://i48.tinypic.com/68f1on.png)
ne kaip pavyko nuotraukos
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Loist on 2010-07-03, 16:51:23
Pirma, eksportuojant *.obj formatu, jei neklystu, default viską sujungia į vieną objektą kas priklauso mesh grupei. Bet dėl to nesu tikras.

Dėl tunelio bėda tame, kad tunelio normalės žiūri į išorę o ne į vidų. :) Apsuk normales ir viskas turėtų būti normaliai :)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-07-03, 18:10:17
kas tos normales? Normalus?
as bandziau padaryti trasa is kubu bet vistiek trasos nesimato. tai kaip man daryt?
dar atsirado problemos su kamera, kad kai losiu kamera visur sukiojesi ir dreba
ir noreciau suzinot del ko kartais objekto centras atsidure visai kitoi vietoi(pvz: uz objekto ribu).
jei as visas problemas isspresciau, tiktai gera geima sukurciau :D :D :D
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Loist on 2010-07-04, 12:37:52
kas tos normales?
Normalės - tai vektoriai, nurodantys į kurią pusę žiūri poligonas.
Jei Tavo mašina važiuoja tunelio viduje, tai reikia apsukti normales. Pažymi tunelį (jis turi būti Mesh o ne Curve), Tab, du kartus A(kad viskas pasižymėtų), tada Ctrl+N ir pasirodžiusioje lentelėje paspausti užrašą arba tiesiog paspausti Enter. Bet mano asmeninis patarimas būtų dar pasimokinti Blender subtilybes, kaip juo dirbti ir panašiai, nes dabar man susidaro toks vaizdas kad jį pradėjai visai nesenai naudoti.

jei as visas problemas isspresciau, tiktai gera geima sukurciau
Tikrai ne. :) Net jei ir išspręsi visas problemas, gero žaidimo tikrai nesukursi, ypač dirbdamas vienas. O visų problemų nepavyks išspręsti, nes:

Nesakau kad nesukursi žaidimo, bet patikėk manim, žaidimo kūrimas nėra toks lengvas, kaip atrodo :) Ilgesnį laiką pabandęs kurti žaidimą pats tai suprasi :)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-07-04, 13:51:53
tikrai taip reikia dar daug man mokintis, bet as blenderiu naudojusi jau gana ilgai (kokius 2metus, bet ne kiekviena diena :D ) :D
as jau kokius kelis menesius pradejas mokintis c++ kalba, ji tiktu zaidimams kurti man rodos :D
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-07-06, 15:03:52
patarkite kaip man exportuoti masina iskarto su visom dalimis, kad jos nesusijunktu i viena objekta ir kaip padaryti, kad kamera ne labai jautri butu(padarau, kad kamera masina sekiotu, masina kyla i kalna, kamera kaskur nuvazuoje kitur, ir panasiai)
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Loist on 2010-07-06, 19:03:38
Dėl kameros nežinau, o dėl eksportavimo, tai čia žiūrint kur naudosi.
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: indinas on 2010-07-07, 13:38:00
as tai pagrinde naudociau filmu arba zaidimu kurimui
Title: Re: masinos modeliavimas
Post by: Loist on 2010-07-07, 16:31:55
Filmam nebūtina eksportuoti, galima su pačiu blenderiu filmus kurt. O šeip reiktų išsiaiškint kaip veikia paketas(su kuriuo žadi dirbti,kurti žaidimus ar filmu) ir tada žiūrėti kaip patogiau eksportuoti, ar atskirai visas dalis ar kartu.