blender.lt forumas

Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: Lukas on 2010-01-06, 21:18:46

Title: Problema su smooth
Post by: Lukas on 2010-01-06, 21:18:46
sveiki, jau ne pirma kartą susiduriu su tokia problema, kai tik ijungiu "smooth"
(http://www.part.lt/img/thumb/108b6c5d9a03ce8ef8cdc934044a1885575.jpg) (http://www.part.lt/perziura/108b6c5d9a03ce8ef8cdc934044a1885575.jpg)

manau čia dėl trikampių, juos susmoothinus ir gaunas toks š.
ar aš teisus, ir kaip tai pataisyt?  :-\
Title: Re: Problema su smooth
Post by: Kilgoras Trautas on 2010-01-06, 21:49:23
Įtarių ar nebus čia tapati problema:
http://forumas.blender.lt/index.php/topic,14.0.html
Title: Re: Problema su smooth
Post by: Ramūnas on 2010-01-06, 22:53:05
Trikampiai ir SubSurface, tuo pačiu ir smooth - nedraugauja. Automobiliai paprastai modeliuojami naudojant Subdivision Surface modifikatorių, ir nuo pat pradžių patartina stengtis, kad visi poligonai (face) būtų keturkampiai. O juodos vietos dėl to pačio, kaip ir minėjo Kilgoras.
Title: Re: Problema su smooth
Post by: Lukas on 2010-01-07, 14:14:01
ne, ne dėl juodos. Dėl tų dryžių. Gal galėtumet kokį tutorialą numest apie ta modifajerį nes nelabai supratau  :D
Title: Re: Problema su smooth
Post by: Lukas on 2010-01-07, 14:25:32
Bėje, jie ir buvo keturkampiai, tik virsutiniają dalį subdividinau, ir kaip žinote viršuje vertexų padaugeja, ir viskas nueina trikampiais.
Title: Re: Problema su smooth
Post by: Ramūnas on 2010-01-07, 14:26:49
Info apie patį modifikatorių (2.49 versijai)

http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modifiers/Mesh/Subsurf (http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modifiers/Mesh/Subsurf)

O dėl trikampių, tai trumpai tariant - jei modeliuoji ir ruošiesi smooth'inti, trikampiai yra blogis. Pakeisk trikampius į keturkampius, ir problema dings.

http://blendernewbies.blogspot.com/2008/11/3d-mesh-topology-tip-quads-vs-triangles.html (http://blendernewbies.blogspot.com/2008/11/3d-mesh-topology-tip-quads-vs-triangles.html)

Title: Re: Problema su smooth
Post by: Lukas on 2010-01-07, 21:41:19
trikampiai yra blogis.

Supratau.  :D Dekui! ::)
Title: Re: Problema su smooth
Post by: FreeMind on 2010-03-19, 13:45:47
Trikampiai yra blogis tik tada, kai bandoma juos subdivaidinti. Tada trikampis pasidalina į tris keistos formos keturkampius, kas dažnai atrodo prastai.
Visais kitais atvejais trikampiai yra labai geras dalykas.

Man toks draugas programuotojas sakė, kad žaidimų modeliai turėtų būti iš trikampių, nes tada geriausiai veikia physics varikliai ir pan... keturkampiai būna ne visiškai tiesūs ir dėl tos priežasties per fizikos simuliacijas daiktai gali įstrigti į sienas ir pan...

Title: Re: Problema su smooth
Post by: Loist on 2010-03-20, 21:12:30
Trikampiai yra blogis tik tada, kai bandoma juos subdivaidinti. Tada trikampis pasidalina į tris keistos formos keturkampius, kas dažnai atrodo prastai.
Visais kitais atvejais trikampiai yra labai geras dalykas.

Man toks draugas programuotojas sakė, kad žaidimų modeliai turėtų būti iš trikampių, nes tada geriausiai veikia physics varikliai ir pan... keturkampiai būna ne visiškai tiesūs ir dėl tos priežasties per fizikos simuliacijas daiktai gali įstrigti į sienas ir pan...



Štai dėl to, žaidimų varikliai importuotus modelius konvertuoja į triangles.
Title: Re: Problema su smooth
Post by: palucka on 2010-12-08, 16:20:19
cia reikia normales suziuret kad teisingai butu ir druziu nebeliks