Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Print Page - Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)

blender.lt forumas

Darbai => Baigti darbai => Topic started by: cgexlt on 2011-01-30, 23:40:43

Title: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Post by: cgexlt on 2011-01-30, 23:40:43
(http://www.ipix.lt/thumbs/86553099.png) (http://www.ipix.lt/desc/86553099)

"Render Farm" - tai atviro kodo kompiuterinis žaidimas kurį sukūrėme per 18 valandų renginio GameJam 2011 metu (GameJam žaidimo anketa (http://www.globalgamejam.org/2011/render-farm)). Pagrindinė žaidimo idėja - naudojantis kompiuterio procesoriais iškoduoti slaptą informaciją kuri apsaugotų žmoniją nuo išnykimo. Žaidimo metu reikia sudėlioti takelius (blokeliai esantys viršutiniame kairiąjame kampe) nuo procesorių iki atminties zonų žaidimo lauke ir traukiant pelę (laikant paspaudus kairįjį pelės klavišą) užsukti procesorių aušintuvus, kad jie pagreitintų skaičiavimus. Miegoti nėra kada, kadangi baterija greitai senka...   :)

Daugiau informacijos (http://www.cgex.lt/2011/01/30/render-farm-%E2%80%93-bge-zaidimo-projektas-gamejam-2011/)
Title: Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Post by: palucka on 2011-01-31, 16:17:30
kaip jus pasijungiat ta zaidima neisivaizduojiu:) man net neleidzia ispakuoti blender naujausios versijos ir tikrai ne winrar problema nzn:) as dar iki siol dirbu su 2.49b versija
Title: Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Post by: Ramūnas on 2011-01-31, 22:42:38
O, įdomu! Tik nemažai aštrių kampų.. Aišku, tikriausiai lengvas extreme yra sukurti veikiantį žaidimą per 18 valandų :) Kol supratau kas kaip, vos nepradėjau debuginti pythono. Takeliai yra viršutiniame dešiniajame kampe, ne kairiame. Neveikia "Instrukcijos", jokio interaktyvumo sąsajoje (mirksėtų kas nors, būtų aišku ką spaust..) Esu žaidęs "Pipe panic" tai pradžioj pasirodė panašus principas, bet.. nėra trišakų takelių, ir nuotraukos dalys šešios, o "procesoriai" trys.. Nuosekliai sujungt neišeina, tai kaip laimėt? Trūksta išėjimų. Vienžo, trūksta intuityvumo ir paaiškinimų :) Bet šiaip gerai pavarėt, tikrai nesitikėjau, kad GameJam kažkas kur su blenderiu. Pagarba :)

palucka: pakvėpuok grynu oru :) Normali nauja versija, šimtai būdų ją parsisiųst ir viskas su ja gerai.
Title: Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Post by: Ramūnas on 2011-02-02, 00:57:41
Pastaba bandysiantiems žaist: dešinys klavišas ištrina jau padėtus takelius, tad prie to pačio cpu galima prijungt kitą dalį.
Title: Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Post by: maniac on 2011-02-02, 11:16:52
smalsu kiek žmonių darė tą 18h darbą?
Title: Re: Render Farm – BGE žaidimo projektas (GameJam 2011)
Post by: cgexlt on 2011-02-20, 21:10:15
smalsu kiek žmonių darė tą 18h darbą?

Sveiki :)  Dėkui Ramūnui už pastebėjimą. Matyt suklydome berašydami su tomis pusėmis. Patikslinsim instrukciją. Prie projekto dirbo 5 žmonės. Du pradedantys Python programuotojai :) ir trys modeliuotojai/dailininkai.