blender.lt forumas
Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: atsiputes on 2009-12-27, 12:00:08
-
Blender physics kaip sako :) Tarkim turime kubą, soft body. Po juo plokštuma, kuriai pridėtas wave modifier. Su "p" klavišu paleidus game engine kubas krenta, bet plokštuma nedaro banguotų judesių. Klausimas skambėtų - ar įmanoma padaryti, kad tas soft body kubas krentant atšokinėtų nuo banguojančios plokštumos, paleidus game engine, kitaip sakant, kad tas wave modifier veiktų paleidus tą game engine? Tikiuosi supratot :P
-
Nesu įsitikinęs, bet man atrodo game engine kad veiktų modifajeriai, reikia juos patvirtinti(paspausti apply mygtuką). Bet dėl to nesu tikras.
EDIT
Vistik neteisus buvau. Pasibandžiau su tuo wave ir nieko nesigavo... Aišku per daug nesigilinau, kai ne pačiam reik :D bet čiuju kad reikia kitaip daryt tą wave... bandyk klaust kituose blender forumuose. :)