blender.lt forumas
Darbai => Daromi darbai (WIP) => Topic started by: bixx on 2009-01-27, 23:21:06
-
Sveiki ;)
Na ką, oradedame pildyti WIP skiltį :) Štai čia bandau daryti savo pirmąjį automobiliuką. Jau seniai svajojau išmokti numodelinti automobilį. Ir štai pora klausimų, kurie man neduoda ramybės darbų pradžioje:
1) 4.jpg - 179.0 Kb (http://www.failai.lt/ogcnz3loqfd4/4.jpg.htm)
2) skyle.jpg - 25.6 Kb (http://www.failai.lt/bhyyryvpodlc/skyle.jpg.htm)
Taigi klausimai tokie. Kaip toje vietoje, kurioje esu apvedęs raudonai padaryti, jog viskas žiūrėtų į priekį? Nes noriu daryti priekį, o jis visai į kitą pusę nusisukęs...Visaip išbandžiau ir neišėjo pasidaryti, jog žiūrėtų į priekį...
O antras klausimas, ar galima iš daugiau negu 4 vetexai padaryti „face“?
Tai kol kas pradžiai tiek ;)
-
Na atrodo SCC narys, o modeliuoji aubi ;) Dėl klausimų:
1. Jei žinai erdvės pozicijų klavišus numpad'e 1, 3 ir 7, pabandyk juos panaudoti su ALT'u.
2. Face padaromas iš 3 arba 4 viršūnių. Iš dviejų padaroma tik briauna. Tavo atveju reikia daryti trikampį (nerekomenduotina, kad netaptų įpročiu), arba su "Loop cut" perpjauti priešais esančius face, kad būtų galima padaryti du quad'us.
-
Gal naudok normalesnę paveikslėlių talpyklą pradžioj...
Reikia siųstis tiesiai į kompiuterį, kad galėčiau tavo paveikslėlius pamatyt... gi labai nepatogu.
part.lt
v7.lt
-
Bandau audi, nes cia man atrodo, jog pradziai reikia kazka lengvesnio pradeti :) O volvo butu pradziai per sunku. Kas liecia ALT + 1 3 7, tai nesuveikia ):
-
Sorry, sumaišiau klavišus - su Ctrl reikia.
-
O, dabar gerai ;)
-
Laiko taupymo sumetimais geriau apsisuk modelį speju Z ašimi 180 laipsniu ir bus taip kaip nori. Išbandyk kaip patogiau.
-
Pradžia tikrai nebloga. Laukiam tolimesnių rezultatų. :)
-
nu neaptingstam dirbam!
-
Dirbu dirbu :D Dabar bandau istaisyti tas vietas, kur ten priekyje negerai gavosi. Bet jauciu iki galo taip kaip noriu ir neiseis. Ir dar vienas pastebejimas del blueprintu. Nesuprantu kodel, bet bent jau 2-ose projekcijose nesutampa tiksliai vaizdas, reikia tada is akies bandyti daryti...Turbut keliais milimetrais negerai susikirpau juos...
-
As paprastai naudoju tik viena blueprint'o puse. kitos kaip ir nereikia, nes mirror modifajeri naudoju :)
-
Čia truputis updeito:
(http://www.part.lt/img/thumb/1ce74c32ee01b216595d52cc5539e4aa300.jpg) (http://www.part.lt/perziura/1ce74c32ee01b216595d52cc5539e4aa300.jpg)
(http://www.part.lt/img/thumb/979ae44195ebd4f1d3e83472afd672b0187.jpg) (http://www.part.lt/perziura/979ae44195ebd4f1d3e83472afd672b0187.jpg)
(http://www.part.lt/img/thumb/869282eb991926bbfbef47fc76247034368.jpg) (http://www.part.lt/perziura/869282eb991926bbfbef47fc76247034368.jpg)
Žinau, kad yra „kliurkų“, bet kad nebeišeina man jų ištaisyti :) Kitą modelį kai darysiu, žinosiu, kad negalima vieno ar kito dalyko daryti ;) Kadangi darbe jį darau, tai pasistengsiu greičiau atnaujinti ;)
-
Jei nepaslaptis darbas susijes su kompiuterine grafika? Ar cia kai nera kaveikt bandai menu uzsiiminet? :) o seip tai gerai gaunasi kaip pirma masina, jug piirmas blynas visad pasviles. Beja dar ir edit mode idek kaip tinklas issidesto parodyk bus lengviau matyti kur klaidu darai.
-
;)nice
as pirmu darbu apskritai nebaigiau ;D
tai patariu daryt kaip galima greiciau.. nes paskui gali atsibost :(
Laukiam edtimode shotu
-
Štai prašome pasigrožėti klaidomis :D kai kurias vietas bandžiau tvarkyti, bet nelabai gavosi :) Nors iš tikro po taisymo forma toje vietoje pasidarė lygesnė, nebuvo tokių žiaurių atsišokimų.
(http://www.part.lt/img/thumb/43bdca843e32656835059fb091ab4243229.jpg) (http://www.part.lt/perziura/43bdca843e32656835059fb091ab4243229.jpg)
(http://www.part.lt/img/thumb/c7e47908b321d5a3d0f5eb207e511d9e575.jpg) (http://www.part.lt/perziura/c7e47908b321d5a3d0f5eb207e511d9e575.jpg)
(http://www.part.lt/img/thumb/49ad2a5a27d8bd2927f227841933724a79.jpg) (http://www.part.lt/perziura/49ad2a5a27d8bd2927f227841933724a79.jpg)
(http://www.part.lt/img/thumb/8098cf2c0434ec3cdc4a718abf0e4219356.jpg) (http://www.part.lt/perziura/8098cf2c0434ec3cdc4a718abf0e4219356.jpg)
-
Patarimai:
1. Ties arkomis (ypač) retink mesha labai tankus.
2. Stenkis nesuvaryti tiek daug trikampių i vieną verteksą, tai dažniausiai duoda prastą rezultatą.
O šeip tai sekmes gerai darbuojies ;)
-
Įstačiau duris, tik dabar nesugalvoju, kaip įgilinti tą vietą, kur rankenėlė turi būti...bandžiau ctrl+R aplink, bet negerai kažkaip gaunasi...
(http://www.part.lt/img/thumb/d08b1f08cd09d221ca64049560f1031a458.jpg) (http://www.part.lt/perziura/d08b1f08cd09d221ca64049560f1031a458.jpg)
-
1. Atskirk dureles kaip atskira mesha patariu.
2. Pasidaryk jo dar viena nepriklausoma kopija kol dar nesi pradejes tu ertmiu daryt durelems kitam lejeryje. kopija bus reikalinga kai naudosi retopo finkcija, arba gali pabandyt Skinwrap modifikatoriu. Tiesiog tokiu budu gali ramiai nesukammas galvos dirbti su meshu karpydamas, pjaustydammas jį su knife toolsu ir kitais būdais, o istiesinsi minetu modifikatooriu pagalba. jei duotas patarimas nepades tiksliau nesugalvosi kaip jais pasinaudoti tuomet parodysiu vaizdziai. Bet pradžiai pasuk galva pats man taip pavyko istiesinti viska idealiai.
-
1. Atskirk dureles kaip atskira mesha patariu.
Kaip atskirti? :) Kad nesiliestų? Nelabai suprantu :)
-
Dureles padaryk atskiru objektu: edit mode pazymi dureliu taskus ir spaudi "P" taip turesi daugiau kontrolės, siūlyčiau tai daryti su visom įmanomom mašinos dalim.. kaip pvz ir kapotu, stogu. O vėliau jei nori, kad viskas būtu vienam meshe tai pažymėk atskirtas dalis (object mode) ir sujunk atgal į viena mesha (ctrl+J) .
-
Šiuo atveju vietoj jungimo su Ctrl+J (join) geriau būtų visas auto detales priskirti vienam tėvui (Parent) su Ctrl+P. Geriausia tam naudoti naują "Empty" objektą, arba tarkim - kėbulą. Tada lengvai bus galima kaip atskiriems objektams medžiagas nustatinėti, atskirai animuoti, ir tuo pačiu su tėviniu objektu valdyti viską kaip visumą.