blender.lt forumas
Darbai => Daromi darbai (WIP) => Topic started by: aisbaa on 2009-02-07, 15:41:21
-
Kartkartėm prisėdu, kai tik laiko randu..
-> progresas :D (http://www.getdropbox.com/gallery/169093/2/blend_in_progres/Phantasy_sventoji?h=0820c3)
Kilo klausimas.. Gal žinot kokia pamoka apie permatomą stiklą (kad ir šviesa per jį sklistų)?
-
Nustatyk "Tray Shadow" langui. Turetu padet
-
O jei tiksliau - tai prie medžiagos nustatymų, Shaders panelyje "TraShadow" mygtukas. Svarbus momentas - jį įjungti reikia tam objektui, ant kurio krenta stiklo šešėlis. Taip pat įsitikink, kad šviesa yra su RayShadow, ir permatomumas įjungtas prie RayTransparency. Taip pat reikia įjungto Ray mygtuko prie renderinimo nustatymų. Vienu žodžiu - tik raytrace'ingas pagelbės. Dėja, Blender Internal renderis nėra dar toks galingas, kad peršviečiamą stiklą pakankamai lengvai ir tikroviškai atvaizduotų
-
Ačiū.. TraShadow padėjo :D.. Deja rezultatas /*progresas paskutinis paveiksliukas*/ (http://www.getdropbox.com/gallery/169093/2/blend_in_progres/Phantasy_sventoji?h=0820c3) dar netenkina, bet pradžia nebloga..
Reiks paskaityt apie buffered shadows :).
-
Mano manymu stiklui dar trūksta atspindžio (ray mirror).
-
Ačiū.. atspindys kaip tik antradienį atsirado :D (mažam [kokį dropbox atidaro] paveikslėly gal ir nesimato)..
sugalvojau kad reikia langą padaryt kaip naikintuvo (su metaliniai "apkaustais" << nežinau kaip juos pavadint).. kaip tik savaitgalis.. tai turėsiu laiko realizuot ..
P.S. kaip patartumėt modeliuot sklandytuvo skeletą (ne armature)?.. aš įsivaizduoju kad jis kaip panašus į laivo.. jei matėt kokį tutorial ..
-
P.S. kaip patartumėt modeliuot sklandytuvo skeletą (ne armature)?.. aš įsivaizduoju kad jis kaip panašus į laivo.. jei matėt kokį tutorial ..
Nelabai supratau kokį skeletą. :) Ir kam jis reikalingas. (Sorry for nooby question :D )
-
pagaliau radau XD (http://www.scalesoaring.co.uk/Gallery/TMC/images/cherokee-II-in-bones.jpg) tai vat manau kad ir tikram tokie yra (jei klystu pataisykit).. ir noriu ir savo sklandytuve kažką pan padaryti, aišku nevisam.. tik kelis kur matysis
-
pagaliau radau XD (http://www.scalesoaring.co.uk/Gallery/TMC/images/cherokee-II-in-bones.jpg) tai vat manau kad ir tikram tokie yra (jei klystu pataisykit).. ir noriu ir savo sklandytuve kažką pan padaryti, aišku nevisam.. tik kelis kur matysis
pabandyk su retopo arba shrink wrap. jei nori kad tavo remo isore idealiai priglustu prie sklandytuvo isores formos. as bent taip masinos dureliu iduba rankenai taip sutvarkiau. isikraipiusia geometrija sutvarkiau kad butu pakankamai lygu.
-
Šiandien pagaminau priekinį langą ir jo rėma (glider_E, arba kolkas paskutinis renderis) (http://www.getdropbox.com/gallery/169093/2/blend_in_progres/Phantasy_sventoji?h=0820c3), po renderinimo prisiminiau kad norėjau langą skelti į tris dalis :D
ir pats stiklas kažkaip nevisai tvarkingai atrodo.. reiks kažką daryt :-\
-
Paskutinis render image man per tamsus, reiktų pašviesint, bo ni velnio nesimato nieko padoriai. :)
-
Šauniai darbuojies, žmogu - pilotą mastai pats modeliuoti ar pasitelksi į pagalbą makehuman?
-
Ačiū
manau pats modeliuosiu.. makehuman man gali netikt, nes planuoju modeliuoti tik rūbus :D
nors galiu pasinaudot kaip manekenu kurio nerenderinsiu.. reiks išmėginti
ačiū kad privertei pasidomėt :D
-
i sveikata ;)
-
O šitą sklandytuvą darai "iš lempos" ar pagal kažkokį pavyzdį?
-
Greičiausiai iš lempos,, jokų blue printų nenaudoju.. pasižiūrėjau kaip maždaug atrodo sklandytuvai, bet čia taip kaip aš įsivaizduoju ;D
P.S. yra naujas renderis, be reaytracer (glider _F), su ray per ilgai trunka ;(.
-
Ar aš čia tik vienas jokių sklandytuvo foto nematau? ???
-
Dariau va cia http://www.getdropbox.com/gallery/169093/2/blend_in_progres/Phantasy_sventoji?h=0820c3
-
pokolkas tik fono piesinys prasilenkia su logika ar man taip rodos sklandytuvas atrodo kad tuoj pasieks vandeni su uodega daugiau viskas saunu :)
-
teisybė fonas čia tik šiaip sau, vėliau pakeisiu..
sry.. kitą syk ir linką pridėsiu ;)