blender.lt forumas
Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: JonasF on 2009-04-03, 23:46:01
-
http://farm4.static.flickr.com/3568/3410456566_9188349da9_o.jpg
piesinelyje pavaizduota modelio projekcija. virsutine dalis tai kazkokia mase kuria laiko kojos, sujungtos paslankiom jungtim(kazkas panašaus į sąnarius). raudona linija pažymėta guma, laikanti viršutinę masę.
paspaudus viršutinę dalį žemyn kojos turėtų susilenkt ir ta "guma" išsitempt, atleidus vėl išsitiest dėl gumos tempimo.
Dabar klausimas. ar yra galimybė pasidaryti tokį modelį su blender kad galėtum su pele tą masę paspaust ir stebėt kaip vyksta tie svyravimai. jei įmanoma, tai gal turit kokių nuorodų kaip kažkas panašaus yra daroma. Ačiū.
-
Žiūrint kam reikia. Animacijai šitą visą procesą galima "fake'int", o BGE, tai manyčiau kodinti reiktų. Na nebent būtų galima dar kitaip padaryt, bet man kol kas tai nėra žinoma. Gal kiti dėdės turės protingesnių minčių nei aš. :)
-
ne, animacija netinka, reikia veikiančio pagal fizikinius procesus. o kas tas BGE?
-
Blender Game Engine. Ganėtinai geras variklis, tik norint daugiau iš jo išpešti, tenka pačiam kodą rašyti. BGE priima python scriptus, tad nemanau kad būtų sunku padaryti tą modelį su realiais fizikos dėsniais, tereikia tik fiziką žinoti ir mokėti tinkamai suprogramuoti :)
-
http://www.blender.org/documentation/htmlI/x7891.html
-
Jei gerai supratau tau reikia kaško panašaus i http://www.youtube.com/watch?v=l1fsN2oySFg (http://www.youtube.com/watch?v=l1fsN2oySFg)
Pamoką gali rasti http://www.blenderart.org/issues/ (http://www.blenderart.org/issues/) 19 numeryje
-
ačiū už nuorodas, bandysiu ką nors sukrapštyt!