blender.lt forumas
Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: Lukas on 2010-01-06, 21:18:46
-
sveiki, jau ne pirma kartą susiduriu su tokia problema, kai tik ijungiu "smooth"
(http://www.part.lt/img/thumb/108b6c5d9a03ce8ef8cdc934044a1885575.jpg) (http://www.part.lt/perziura/108b6c5d9a03ce8ef8cdc934044a1885575.jpg)
manau čia dėl trikampių, juos susmoothinus ir gaunas toks š.
ar aš teisus, ir kaip tai pataisyt? :-\
-
Įtarių ar nebus čia tapati problema:
http://forumas.blender.lt/index.php/topic,14.0.html
-
Trikampiai ir SubSurface, tuo pačiu ir smooth - nedraugauja. Automobiliai paprastai modeliuojami naudojant Subdivision Surface modifikatorių, ir nuo pat pradžių patartina stengtis, kad visi poligonai (face) būtų keturkampiai. O juodos vietos dėl to pačio, kaip ir minėjo Kilgoras.
-
ne, ne dėl juodos. Dėl tų dryžių. Gal galėtumet kokį tutorialą numest apie ta modifajerį nes nelabai supratau :D
-
Bėje, jie ir buvo keturkampiai, tik virsutiniają dalį subdividinau, ir kaip žinote viršuje vertexų padaugeja, ir viskas nueina trikampiais.
-
Info apie patį modifikatorių (2.49 versijai)
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modifiers/Mesh/Subsurf (http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modifiers/Mesh/Subsurf)
O dėl trikampių, tai trumpai tariant - jei modeliuoji ir ruošiesi smooth'inti, trikampiai yra blogis. Pakeisk trikampius į keturkampius, ir problema dings.
http://blendernewbies.blogspot.com/2008/11/3d-mesh-topology-tip-quads-vs-triangles.html (http://blendernewbies.blogspot.com/2008/11/3d-mesh-topology-tip-quads-vs-triangles.html)
-
trikampiai yra blogis.
Supratau. :D Dekui! ::)
-
Trikampiai yra blogis tik tada, kai bandoma juos subdivaidinti. Tada trikampis pasidalina į tris keistos formos keturkampius, kas dažnai atrodo prastai.
Visais kitais atvejais trikampiai yra labai geras dalykas.
Man toks draugas programuotojas sakė, kad žaidimų modeliai turėtų būti iš trikampių, nes tada geriausiai veikia physics varikliai ir pan... keturkampiai būna ne visiškai tiesūs ir dėl tos priežasties per fizikos simuliacijas daiktai gali įstrigti į sienas ir pan...
-
Trikampiai yra blogis tik tada, kai bandoma juos subdivaidinti. Tada trikampis pasidalina į tris keistos formos keturkampius, kas dažnai atrodo prastai.
Visais kitais atvejais trikampiai yra labai geras dalykas.
Man toks draugas programuotojas sakė, kad žaidimų modeliai turėtų būti iš trikampių, nes tada geriausiai veikia physics varikliai ir pan... keturkampiai būna ne visiškai tiesūs ir dėl tos priežasties per fizikos simuliacijas daiktai gali įstrigti į sienas ir pan...
Štai dėl to, žaidimų varikliai importuotus modelius konvertuoja į triangles.
-
cia reikia normales suziuret kad teisingai butu ir druziu nebeliks