blender.lt forumas
Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: Kilgoras Trautas on 2009-02-16, 23:23:14
-
Gal yra koks būdas automatiškai iš projekto ištrinti nenaudojamas tekstūras.
-
Kiek man yra žinoma, nenaudojamos tekstūros, po failo uždarymo pačios dingsta iš sąrašo. Taigi kitą kartą atsidaręs tą patį failą nebeturėtum matyti nenaudotų tekstūrų.
-
Tfu, susimaišiau, turėjau omeny ne tekstūrų, o medžiagų (materials)
-
Na dėl material nežinau. Jei nėra automatinio būdo, teks rankutėm trinti. :) Bet šiaip tūrėtų ir šitie dingti uždarius failą. :-\ ???
-
Nnaudojami materialai dingsta uždarius failą tikrai. Nebent būsi F mygtuką nuspaudęs kiekvienam, kad išsaugotu.
-
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.
-
pasitikrink kiek vartotojų naudoja tą materialą, paspausk X prie materialo sukurimo ir pervadinimo lauko kur yra, kuomet nebelieka nei vieno userio, naudojančio tą materialą tiesiog išsaugok failą ir atidaryk pernaujo. Atidaręs neberasi ;)
-
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.
Jei naudoji 2.49 tai patarčiau naudot "Blender GLSL materials"
Tada tau blender materials rodys realtime, tad jei įeisi į "textured" tai matysi tekstūras, normal mapus ir panašiai, kurie priklauso tam material.
O 2.5 blenderyje dar nematau kaip persijungti į šitą nusotabų dalyka. Arba dar neįdėjo, arba aš tiesiog nerandu.
-
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.
Jei naudoji 2.49 tai patarčiau naudot "Blender GLSL materials"
Tada tau blender materials rodys realtime, tad jei įeisi į "textured" tai matysi tekstūras, normal mapus ir panašiai, kurie priklauso tam material.
O 2.5 blenderyje dar nematau kaip persijungti į šitą nusotabų dalyka. Arba dar neįdėjo, arba aš tiesiog nerandu.
Arab Tu tiesiog nepastebėjai, jod tai būna iškart įjungta ir nebėra jokio pasirinkimo tarp GSLS ir multitextures... :)
-
http://eat3d.com/free/matcaps-blender
manau šita nuoroda bus naudinga. ;)
-
Wow! :)
Ava kur jis :D