blender.lt forumas

Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: Kilgoras Trautas on 2009-02-16, 23:23:14

Title: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: Kilgoras Trautas on 2009-02-16, 23:23:14
Gal yra koks būdas automatiškai iš projekto ištrinti nenaudojamas tekstūras.
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: Loist on 2009-02-16, 23:33:31
Kiek man yra žinoma, nenaudojamos tekstūros, po failo uždarymo pačios dingsta iš sąrašo. Taigi kitą kartą atsidaręs tą patį failą nebeturėtum matyti nenaudotų tekstūrų.
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: Kilgoras Trautas on 2009-02-17, 00:08:08
Tfu, susimaišiau, turėjau omeny ne tekstūrų, o medžiagų (materials)
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: Loist on 2009-02-17, 00:45:31
Na dėl material nežinau. Jei nėra automatinio būdo, teks rankutėm trinti. :) Bet šiaip tūrėtų ir šitie dingti uždarius failą.  :-\ ???
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: cgexlt on 2009-02-27, 08:44:40
Nnaudojami materialai dingsta uždarius failą tikrai. Nebent būsi F mygtuką nuspaudęs kiekvienam, kad išsaugotu.
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: JonasF on 2010-02-01, 16:35:15
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: maniac on 2010-02-02, 04:09:42
pasitikrink kiek vartotojų naudoja tą materialą, paspausk X prie materialo sukurimo ir pervadinimo lauko kur yra, kuomet nebelieka nei vieno userio, naudojančio tą materialą tiesiog išsaugok failą ir atidaryk pernaujo. Atidaręs neberasi ;)
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: FreeMind on 2010-03-19, 13:34:00
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.

Jei naudoji 2.49 tai patarčiau naudot "Blender GLSL materials"
Tada tau blender materials rodys realtime, tad jei įeisi į "textured" tai matysi tekstūras, normal mapus ir panašiai, kurie priklauso tam material.

O 2.5 blenderyje dar nematau kaip persijungti į šitą nusotabų dalyka. Arba dar neįdėjo, arba aš tiesiog nerandu.
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: Loist on 2010-03-20, 21:10:57
Gal kas susidūrė su problema kai uždedi UV tekstūrą, ją gali patyt kai draw type nustatytas textured. viskas veikia, bet išjungus programą ir vėl iš naujo įjungus objektai tampa vienos kokios nors spalvos, neberodo tos medžiagos.nors kai renderini viskas yra.

Jei naudoji 2.49 tai patarčiau naudot "Blender GLSL materials"
Tada tau blender materials rodys realtime, tad jei įeisi į "textured" tai matysi tekstūras, normal mapus ir panašiai, kurie priklauso tam material.

O 2.5 blenderyje dar nematau kaip persijungti į šitą nusotabų dalyka. Arba dar neįdėjo, arba aš tiesiog nerandu.

Arab Tu tiesiog nepastebėjai, jod tai būna iškart įjungta ir nebėra jokio pasirinkimo tarp GSLS ir multitextures... :)
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: maniac on 2010-03-20, 22:20:56
http://eat3d.com/free/matcaps-blender
manau šita nuoroda bus naudinga. ;)
Title: Re: Dėl perteklinių tekstūrų
Post by: FreeMind on 2010-03-21, 10:13:44
Wow! :)
Ava kur jis  :D