blender.lt forumas
Darbai => Daromi darbai (WIP) => Topic started by: Loist on 2009-11-12, 20:45:34
-
Taigi sugalvojau, kad nereiktų kiekvienukert kurti visw naujų temų, pasidarysiu savo temą šiukšlynėlį saviems WIP darbams :) Kad būtų galima rodyt progresą, jog dar neužmiršęs Blenderio :)
-
Nu vat ir mano pirmas blynas mano blanknote :)
Robotukas, dar tik pradėtas kurti. Renderinsiu su Yafaray. Dabartiniai renderiai taip pat su juo daryti. Dedu paskutini variantą, kurį dabar turiu. :)
Kadangi paveikslėlis 800x1200, tai dedu mažintą variantą. :)
(http://www.part.lt/img/thumb/6b24ed63cdde3149ae90a3fe73c201d7203.png) (http://www.part.lt/perziura/6b24ed63cdde3149ae90a3fe73c201d7203.png)
-
patarčiau naudot HDRI nes dabar nuo pilko fono labai blyškios spalvos dėl skurdžių atspindžių įvairovės. pats modelis visai liuks
-
maniac gerai sako, per daug blysku, siaip modelis liuks :)
-
Koks modelis? Modelį į studiją!
Ankstoka dar renderinti..
-
HDRI naudojamas, tik jo šviesa prislopinta. Galutiniam renderiui pasirinksiu geresnį HDRI, kad daugiau atspindžių būtų. Ramūnai, modelis dar studijoj sėdi, niekur jo dar nerenderina :D Čia tik test renderiai.
-
Nesinori kurti atskiros temos, tad paklausiu čia. Žodžiu esme tame, kad toliau robotuko neina man kurt. Blenderis nulužinėja kaip nesveikas - naudoju dar kol kas stabilią 2.49b versiją. Kol modeliuoju viskas lyg ir tvarkoje, bet norint nurenderint, iškart nulūžta... Gal žinot kame bėda gali būti, gal numanot? Renderinu su frėjum. Nustatymai paprasti.
(http://www.part.lt/img/7bc87fd2b3a91b200b34a0b914b49f4f377.png)
(http://www.part.lt/img/d2bb799f05cb3ebdad0ea180c448048f664.png)
Tai vat tokie tik nustatymai. Neberenderina kai sumodeliavau sprendžinas ( spyruokles :D ). Kažkokia nesąmonė... Jei nerenderins tai naujo tikrai nežadu pradėt kurt... :-\ Tikiuos čia tik laikinas blenderio kaprizas...
Informacijos papildymas. Consolės žinuttės.
(http://www.part.lt/img/24466331f9d2af39d381910a783606b1978.png)
Keisčiausia tai, kad nieko nekeičiau, tik pridėjau pora detalių ir viskas atsiprašant užlinko... Vis dar ieškau kabliukų, o vis dėlto gal ką nors pridirbau :D
-
Aš gal jau atsibodau tokiu savo požiūriu, bet: junk lauk frėjų, pasiimk Blender Internal su AO, ir baik modeliuot. O tada pažiūrėsim, ko tas externalas blenderį laužo.
-
A jau susitvarkiau. Kotais jam nepatiko frėjus, teko perrašynėt... Anyway, sėdžiu toliau prie modeliavimo... tik kad galvau jau nebeneša kaip ką padaryt... nu bet bus padaryta vistiek :)
-
Truputis progreso, labai mažai ir labai nekokybiškai :D
(http://www.part.lt/img/thumb/e385dd63c526b0a3c0345b5530127689930.png) (http://www.part.lt/perziura/e385dd63c526b0a3c0345b5530127689930.png)
-
gal visdėlto pabandyk su ratais ir kokia amortizatorių pilna pakaba? (tai tik pasiūlymas)
-
Kaip bebūtų keista. aš apie tai jau galvojau ir jau su ratais bandžiau daryt :) su ratais viskas normaliai gautųsi, bet tada reikia kuną kažkaip mąstyt padaryt... Nu, still wip, taigi dar daug keisis :)
-
Kažkaip studio apšvietimas lėvas gaunas ... Tokį fog'o jausmą duoda...
Modelis be textūrų.
(http://www.part.lt/img/0aa4b01d06576a21917d4fd07cdfd9fe78.png)
-
padaryk žemę nors, iškart daug ką duoda. Ir atspindi šviesą, gal nebebus fogo ;)
-
Same shit, duoda tą fog jausmą...
-
o spalvas keist meginai?
-
Truputis SSS testų. Modelis ne mano. Nieko nesigavo padoraus, daug dar reikia krapštytis kad išgaut geresnį rezultatą.
(http://www.part.lt/img/ee7d7c0d93bc50c9f0df912908b0c5ff995.jpg)
<...>
(http://www.part.lt/img/eb9e49caedfc2f07868ac7e26f082db8499.jpg)
-
Sugalvojau truputį pajudėti :D
Šonas:
(http://www.part.lt/img/c6aabc06ef7db107a2b053762153b900411.jpg)
Priekis:
(http://www.part.lt/img/c1c7f65f2db7034046636cfed9d5b5b6940.jpg)
Viršus:
(http://www.part.lt/img/388507cca24e5af6026b8d4b41ad9eef993.jpg)
Apačia:
(http://www.part.lt/img/d1e16f06811c5b6a814f1be8100bc4de693.jpg)
Užpakalis:
(http://www.part.lt/img/1a3e700606332d65bfbfdebf76d1cfa4148.jpg)
Perspektyva iš priekio:
(http://www.part.lt/img/617a9301f495a6c9553c2bf78879203b665.jpg)
Perspektyva iš galo:
(http://www.part.lt/img/9099ab32b72a359c52a5a951245a87af909.jpg)
-
lauksim progreso, išbaigtų renderių :)
-
Truputis update.
(http://www.part.lt/img/86a77bc2d176fb9d0f226ef1f19e639b446.jpg)
(http://www.part.lt/img/aa19385529156aace59eb0cc9f745902523.jpg)
(http://www.part.lt/img/1d85c35bbb5fa87e23495ed884d894b36.jpg)
(http://www.part.lt/img/8ac70945133f1e2731d2ece97755b4c6717.jpg)
(http://www.part.lt/img/aa2a1d866629eea0c2c4b69f57ce8821988.jpg)
-
daug geriau bent man šita atrodo ;)
-
Tam ir taisiau kad geriau atrodyt :) Bet man ji vistiek nelabai patinka. Nutolau nuo cortoon stiliaus. Na, kita kiaulytė gal geriau išeis sumodeliuot. O ant šitos kol kas pasimokinsiu renderint :)
-
Update. Šįkart jau renderinau. Naudojau Blender nodes. Savaime aišku laukiu kritikos ir komentarų.
(http://www.part.lt/img/dcae841aecf0a5ecb8367b1175820239364.png)
-
bandyk išgauti didesnį kontrastą aplinkos nes dabar truputį perdaug nuskalauta atrodo dėl pilkos aplinkos. bandyk išgauti kad ant plokštumos būtų ir juodos grynos
-
Mhm, dėl aplinkos sutinku. Kažkaip ji ir man nepatinka, reiks kažką geriau sugalvot.
-
Čia pagal pamoką. Reikia dar patvarkyti kamerą, kad nebūtų taip arti particles ir pridėti gėlių :)
(http://www.part.lt/img/thumb/c05358d38462e07a0ec515be44256d2d877.png) (http://www.part.lt/perziura/c05358d38462e07a0ec515be44256d2d877.png)
-
Hmm... dingo visi paveiksliukai... ???
Anyway. Kame reikalas. Uždedu medžio textūrą, ir išrenderinus gaunu tokį rezultatą:(http://www.part.lt/img/20b5003bf9dfc447bae2bf94ed1b3e3c315.png)
Tekstūra tai gera, ir neveikia tik būtent ant tos modelio dalies... Gal sakau dėl to kad neunwrapinau? Nors tokiam objektui nlb reikia unwrapinimo... Užtenka default mapinimo... Gal kas turit idėjų kas per 3.14derastija čia dedas?
-
Pasirodo Yafaray tinkamai nerenderina default mapinimo, reikia butinai unwrapinti. Strange ir baisiai nepatogu... Beto ant 2.5 blenderio yafaray bent man lėtai veikia kai reikia nustatinėti sheiderius. Kitiem irgi lėtai veikia ar čia tik man vienam taip?
-
OK. Problema liko ta pati. Medinė dalis projektuota (unwrap'inta) Z ašies atžvilgiu. Nelabai suprantu kodėl tie artifaktai gaunasi. Any ideas kas tai gali būti?
(http://www.part.lt/img/1130ce9c9cdecf316424366676918d04344.png) (http://www.part.lt/perziura/1130ce9c9cdecf316424366676918d04344.png)
-
Hm, negaliu padėt, labai jau seniai su yafrayjum žaižiau.. Daiktas gana paprastas, negi neužtenka internal'o?
-
tinkamai unwrapink bus viskas puiku be jokių artefaktų, tikriausiai esi suprojektavęs prokštumas į vieną tašką arba liniją todėl taip ir gaunas. sėkmės dirbant
-
Test renderis. Darbe per naktį dirbdamas bandžiaus. Tiesiogine to žodžio prasme knisa renderinti su laptopu...
(http://www.part.lt/img/thumb/55e9c567a22879c3eee0fb0ed5f34387947.png) (http://www.part.lt/perziura/55e9c567a22879c3eee0fb0ed5f34387947.png)
Ir supratau kodėl man ant laptopo lagina Yafaray. Nežinau tik, ar blenderis sunkiai tvarkosi, ar kompe darbinės atminties per mažai. Nes kai užkraunu ~500mb HDRI tai stabdis neblogas įsijungia :D
Dar daug vargt, kol gausiu tai ko noriu. Ir čia tėraa viena area lempa, todėl taip tamsu. Tam kartui kol kas tiek.
-
Dar vienas test renderis. Vien HDRI apšvietimas.
(http://www.part.lt/img/thumb/bb9e37b6ee9abfd084123f9a8f7ed82c789.png) (http://www.part.lt/perziura/bb9e37b6ee9abfd084123f9a8f7ed82c789.png)
Laikas dėt kėdę į sceną, žiūrėt kaip atrodys.
-
Na neblogai atrodo, neskaitant to, kad pati kėdė kiek keistokos formos. Ir jei medinė dalis yra apdirbta (lakuota pvz), man atrodo bump'o neturėtų būti, kuris čia truputį matosi.
-
Čia bump'o išvis apskritas 0. Čia glossy amount suteikia tokį efektą, nes labiau spindi tos dalys, kurio šviesesnės.