blender.lt forumas

Darbai => Klausimai - atsakymai => Topic started by: Lukas on 2009-11-02, 21:01:22

Title: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-02, 21:01:22
Kokia aplinką patartumėt daryti WWII lėktuvui?  ??? :D
Norejau angarą bet kažkaip suabėjojau  :-\ ;D
Title: Re: Aplinka
Post by: Ramūnas on 2009-11-02, 21:57:31
Angaras būtų beveik detaliausias - kiti lėktuvai, šviesa pro vartus, detalės, mechanikai :)
Kitas variantas - stovintis/kylantis lauke. Žolė, pora namukų fone ir gal motion blur.
Trečias variantas - ore, debesų fone su priešo lėktuvais :)
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-02, 22:08:13
aga, visai idomiai  ;)
o gal krintantis? xD :P
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-02, 23:12:14
Žiure  :D  ;) (http://www.ipix.lt/images/63454948.jpg)
čia pabandymui  :) -> Mitsubishi A6M2 Zero
Title: Re: Aplinka
Post by: Ramūnas on 2009-11-03, 20:37:46
Mažai kas matosi, labai iš toli renderinta. Bet vistiek matosi, kad kažkodėl šonai margi. Padaryk renderį iš arčiau ir be tos keistos žolės, baltame fone. Ir wire būtų įdomu pamatyt, jei nebaisu rodyt :) Gal patogiau būtų persikelti į WIP skiltį.
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-03, 22:37:06
tuoj perkelsiu  ;D :D ir be žolės bus  :D tik pabaigsiu truputi  :)
O linijos keistos tj del to kad čia visiškai be jokio smooth  ;)
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-03, 23:05:36
gal galetum paaiškint dėl yafray ???
aš nemoku padaryt kad su spalvom butų..
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-03, 23:22:34
(http://www.ipix.lt/images/90328617.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/79248218.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/62269761.jpg)
Title: Re: Aplinka
Post by: Loist on 2009-11-04, 22:08:01
Yafaray (tarp kai kurių žinomas dar kaip frėjus) sunkus variklis, bet geras :) Kokie materialai įvesti blenderyje, frėjuje negalioja, juos reikia išnaujo nurodyti :)Daugiau apie tai gali sužinoti pasiskaitęs frėjaus manual'ą ;) Trumpas nukreipimas, kur sumetamos tekstūros frėjuje... Viskas randasi material skiltyje ;) Beje, neblogas patarimas, visus savo modelio materialus pasivadink normaliu vardu, pačiam lengviau bus atsirinkti kur kas ;)
Title: Re: Aplinka
Post by: Ramūnas on 2009-11-05, 00:26:36
Įsijunk Ambient Occlusion, įsidėk vieną "Sun" šviesą, ir paprastiems renderiams užteks Blender Internal. Pradėkim viską nuo pradžių: pirmoje vietoje modelis ir medžiagos.
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-05, 16:06:53
Aha. Dabar taip: pradėjau daryti uss laivą, ir kazkaip užsinorejau padaryti rimtą darbą.
pradėsiu netingėt ir viską detaliau bei kruopščiau viską darysiu. Tik mano scenai reikia vandens paviršiaus.Gal padaryt jį iš paprasčiausio plane daug subividint ir dadet lengvą map dėl bangų?
Viskas turėtų atrodyt taip: paveikslo vdiuryje laivas, aplink bombos sprogimai vandenyje, ir šalin nuskrendantis mano lėktuvas. Aišku visur motion blur, truputį kulkų ir ugnies. Daugiau nieko nenoriu daryti, net saulės ar debesų, viską uždengs lėktuvas  ;D
Title: Re: Aplinka
Post by: Loist on 2009-11-07, 21:37:50
Mano menkas pastebėjimas (eilinį kartą), gal pirma modelius pasidaryk :D Aišku idėją iškart pasiruošti gerai, bet vistiek, pirma modeliai, po to jau konkretus idėjos įgyvendinimas. :) Reikia truputį išmokti planuoti, net ir tokioje srityje kaip 3D :)
Title: Re: Aplinka
Post by: JonasF on 2009-11-08, 13:22:58
heh, tai sakai susimodeliuot ką nors o paskui jau galvot ką su tais modeliais veikt?
Title: Re: Aplinka
Post by: Loist on 2009-11-08, 17:52:43
Na taip :) žiūrint ką nori parodyt, modelį, sceną ar viską kartu :)
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2009-11-08, 19:49:55
aha  ;D ;D
Title: Re: Aplinka
Post by: Lukas on 2010-01-11, 20:47:14
problema - nesigauna jokios "world" texturos... aplinkuj juoda, o atspindziuose galima iziureti debeselius ir zydra fona... jokiu kitu texturu isvis nenaudoju.
Title: Re: Aplinka
Post by: atsiputes on 2010-01-18, 01:21:31
Nesigauna tai kaip nesigauna? Prašytumėms aprašymą, nuotrauką darbastalio ar kokį galą. Pagaliau dar yra toks dalykas kaip angular maps, sky maps - su jais gali tekstūras world padaryti.