Please
login
or
register
.
2024-05-28, 15:51:54
News
blender.lt
Naujų pranešimų RSS
Home
Help
Login
Register
blender.lt forumas
»
Darbai
»
Klausimai - atsakymai
»
Stiklas
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Author
Topic: Stiklas (Read 3353 times)
alkozoidas
Žaliukas
Posts: 7
Stiklas
«
on:
2009-10-27, 22:44:00 »
Sveiki gyvi, sutrukdysių jei leisit, dar kartą. Kilo šiokia tokia problema su stiklu.
Modeliuoju šiltnamį ir pabandžiau užmesti stiklo tekstūrą langams, bet nesuprantu kodėl tiesioginis šešėlis gaunasi kaip ne nuo skaidraus objekto. Čia imečiau vaizda su paprasta OMNI ir tik vienu uždėtu ant langu stiklo materealu. Iš esmės prie bet kokio apšvietimo - rezultatas tas pats.
http://u.stats.lt/i/20091027224807/siltnamukas.jpg
«
Last Edit: 2009-10-27, 22:48:31 by alkozoidas
»
Logged
maniac
Pirmaujantis
Šnekus
Posts: 153
www.stugys.com
Re: Stiklas
«
Reply #1 on:
2009-10-27, 23:51:17 »
pabandžiau googlėj paieškot raktiniu žodžiu "glass transperent shadows blender internal" turbūt su anglų gal ir neviską teisingai parašiau bet išmetė tokį variantą paskaityk gal padės.
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Source/Blender/Materials/Transmissivity
beto pabandžiau pats trashadows uždėk ir plokštumai ir stiklo materialams. Be to stiklas turi storį tai yra nepadaryk jo plokštumos ir tiek, extrudink, geriausia laikykis sistemos mastelio vienas blenderio vienetas tarkim = 1m
«
Last Edit: 2009-10-28, 19:28:07 by maniac
»
Logged
alkozoidas
Žaliukas
Posts: 7
Re: Stiklas
«
Reply #2 on:
2009-10-28, 13:45:38 »
Dėkui už pagelba, suradau tam linke tą vietą, kur parašyta, kad reikia įjungti "Trashadow", ant to matearalo ant kurio nori, kad kristu šešėlis, daba viskas puiku, dėkui labai
Logged
Print
Pages: [
1
]
« previous
next »
blender.lt forumas
»
Darbai
»
Klausimai - atsakymai
»
Stiklas