Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/indixy/domains/blender.lt/public_html/forumas/Sources/Subs.php on line 3825
Stiklas
Please login or register. 2024-05-03, 04:47:35

Author Topic: Stiklas  (Read 3343 times)

alkozoidas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 7
Stiklas
« on: 2009-10-27, 22:44:00 »
Sveiki gyvi, sutrukdysių jei leisit, dar kartą. Kilo šiokia tokia problema su stiklu.
Modeliuoju šiltnamį ir pabandžiau užmesti stiklo tekstūrą langams, bet nesuprantu kodėl tiesioginis šešėlis gaunasi kaip ne nuo skaidraus objekto. Čia imečiau vaizda su paprasta OMNI ir tik vienu uždėtu ant langu stiklo materealu. Iš esmės prie bet kokio apšvietimo - rezultatas tas pats.

http://u.stats.lt/i/20091027224807/siltnamukas.jpg
« Last Edit: 2009-10-27, 22:48:31 by alkozoidas »

maniac

  • Pirmaujantis
  • Šnekus
  • *****
  • Posts: 153
  • www.stugys.com
    • www.stugys.com
Re: Stiklas
« Reply #1 on: 2009-10-27, 23:51:17 »
pabandžiau googlėj paieškot raktiniu žodžiu "glass transperent shadows blender internal" turbūt su anglų gal ir neviską teisingai parašiau bet išmetė tokį variantą paskaityk gal padės.

http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Source/Blender/Materials/Transmissivity



beto pabandžiau pats trashadows uždėk ir plokštumai ir stiklo materialams. Be to stiklas turi storį tai yra nepadaryk jo plokštumos ir tiek, extrudink, geriausia laikykis sistemos mastelio vienas blenderio vienetas tarkim = 1m
« Last Edit: 2009-10-28, 19:28:07 by maniac »

alkozoidas

  • Žaliukas
  • *
  • Posts: 7
Re: Stiklas
« Reply #2 on: 2009-10-28, 13:45:38 »
Dėkui už pagelba, suradau tam linke tą vietą, kur parašyta, kad reikia įjungti "Trashadow", ant to matearalo ant kurio nori, kad kristu šešėlis, daba viskas puiku, dėkui labai :)