Tai programuojant beveik visada paprasčiau tokius dalykus padaryti. Na o jei naudojant event'us, tai būtų maždaug taip(100% garantijos neduodu kad suveiks, tiesiog pamaniau kad toks būdas gali suveikti):
Player (whatever it is) turi šonuose
Collision Sensorius, Kitas
Objektas taip pat turi
Collison Sensors and Near Sensors. Jiems susilietus, siunčiama žinutė į
Near sensorių, kad pakeistu
Value į
1. Tiesa, Tau dar reikės turėti kokį nors kintamąjį, pvz.:
RightChild(jį gali dėti
bool tipo (turi reikšmes
True arba
False), arba
int(sveikasis skaičius 1, 2, 3, ... 10, 11, 12, ... ir t.t.)) į kurį siųstų
Near sensoriaus informaciją. Taigi, gavus
Near sensoriaus žinutę, kad
Player susidūrė su objektu, kuris toliau turės sekti paskui
Player, keičiam kintamojo reikšmę (tarkim iš
False į
True). Taip padarius, sekančio objekto event'uose reikia nurodyti tokius event'us:
Always --> And --> Parent(
Player objekto vardas)
Message --^
Message gauna RightChild reikšmę. Kol ji lygi True, tol kitas objektas seks žaidėją. Turėtų suveikti šita fignia, bet kiek efektyviai - nežinau. Toks varinatas pamenu buvo kažkur aptartas, buvo net pamoka kaip tai padaryti, anglų kalba aišku.
Jaučiu nelabai kaip supratai, bet aiškiau nemoku paaiškint kol kas
Su tai event'ais daug darbo, ir jei norint padaryt kažką gero, galiausiai vistiek tarp jų pasimesi, tad patariu pasimokinti kažkiek python programavimo kalbos, kuri tikrai nėra sunki.
Sėkmės toliau blendinant ir sveikas atvykęs į mūsų bendruomenę.