Sveiki,
jei kas dar mena laikus, kai
cgtalk.lt būdavorengiami proginiai konkursai, tai puikiai žino, kad konkursas - tai labai geras akstinas išmokti naujų dalykų labai greitai. Aš ir pats tik dalyvaudamas konkursuose pirmą kartą UV-unwrapinau normalų modelį, o ne suzaną, praktiškai pritaikiau riginimo "pozas", nekalbant jau apie tai, kad modeliavimas pagerėjo tiesiog akyse. O viskas tetrukdavo tik porą savaičių. Priežastis to paprasta - kiekvienas dalyvis, norėdamas užbaigti darbą konkursui, turi pereiti visas CG projekto fazes: planavimą, modeliavimą, tekstūravimą, komponavimą, apšvietimą ir renderinimą. Animacijoms reikia daug daugiau laiko ir pastangų, todėl net ir gausioje bendruomenėje kaip
cgtalk.lt tokie konkursai praktiškai neturėdavo dalyvių, kurie savo projektus pabaigė.
Ir kurgi aš lenkiu su tokia ilga įžanga? Kaip temos pavadinimas sufleruoja, siūlau karts nuo karto padaryti paprastą praktinę užduotį ir taip patobulinti savo įgudžius. Tai nėra konkursas, nes nesu tikras, kiek žmonių gali susidomėti tokia idėja. Jei atsiras aktyvių dalyvių ir pasijus konkurencija, galėsime tai pavadinti konkursu ir gal kokį prizą įsteigti
Beveik absoliuti dauguma blender vartotojų yra mėgėjai, todėl užduotys bus labai paprastos. Tačiau jos, kaip ir konkursuose, padengs visas projekto fazes. Rezultatas - pilnai užbaigtas darbas, surenderintas, ir su prikabintu .blend failu. Temose aptarsime darbo eigą, pasidalinsime patarimais ar patyrimais. O jei esate visiškai „žalias“, tai tikrai ne bėda, nukreipsime tinkama linkme, tuo pačiu pasidalinsime nuorodomis į susijusias pamokas, ar prireikus reikiamą pamoką padarysime. Trukmė manau galėtų būti vienas mėnuo. Užduotis pabadyčiau sudėlioti sudėtingėjimo tvarka, tad pilnai pabaigus ciklą treniruočių būtų galima suteikti statusą, pažymintį apie atitinkamą patirtį. Bet užaugusius „raumenis“ geriausiai pajustumėte patys.
Taigi, kas pasirašytų tokiam pasimankštinimui?